Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar wel altijd meegelezen. Ik ga nu niet meer overal op reageren, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden, want dat wordt een beetje veel maar vanaf nu ga ik weer proberen om actief(/actiever) mee te praten!
Haha Kim, ik ben 1 jaar geleden naar een concert van One Direction geweest!
Fijn Franka! Wat vond je het leukste? Heb je ook nog foto's gemaakt?
Ja dat was wel een nadeel, we wisten op een gegeven moment echt niet meer waar we moesten kijken . Verstandig om een planning te maken!
Kimara_00
Geplaatst: 12-09-15 17:58
Volgensmij stond er ergens op de site van Horse Event "Maak je eigen planning", dus ik neem aan dat je daar via de site een soort van planning kan maken. En anders maken we der zelf wel één
Aaargh, ik kom er net achter dat als het optreden van One Direction is, ik weg ben met school naar Limburg
elise21
Geplaatst: 12-09-15 21:19
Helaas is HE nogal ver rijden voor mij. Lijkt me wel heel gaaf. Waar zijn jullie allemaal naartoe geweest?
Ik ben vorig jaar naar 1D geweest in de arena. Was echt gaaf toen, alleen ben ik nu niet zo'n fan meer. Meer van de dj's en Imagine Dragons enzo.
Femke_Nikita
Geplaatst: 12-09-15 21:22
Dat is echt superbalen Kim! Limburg of 1D, ik zou het wel weten... maar zijn ze nu weer bij elkaar ofzo? Ik snap er niks meer van
Kimara_00
Geplaatst: 12-09-15 21:26
Fijn Lobke!
Jammer Kim!
Voor mij is HE ongeveer 1,5 uur rijden, maar ik heb het er voor over (nu maar hopen dat ik m'n huiswerk wel afkrijg, want vandaag had ik al weinig tijd en morgen ben ik de hele dag weg) gelukkig is Ermelo wel dichterbij dan Deurne
Das jammer Kim! Veel plezier iedereen die morgen gaat
Pacific
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-15 21:37
Poek schreef:
Horse event was hartstikke geslaagd! Was mijn eerste keer Vond vooral paard en spanning erg leuk en interessant
Was inderdaad een toffe clinic, hoewel ik doe vrouw daarna wel een beetje vervelend begon te vinden met haar 'schat' voortdurend :p. Maar na een halfuurtje zag je wel duidelijk al verbetering! Verder vind ik Lammert Haanstra nog altijd zo'n leuke, kundige man. Ik weet niet of iemand van jullie hem gezien heeft, maar op aan het begin van de dag was een clinic 'hoe zet ik mijn paard correct bij'. Paard werd met pessoa gelongeerd, Lammert doet de dubbele longe eraan en plots keurig fijne binnenstelling ipv. het probleem; buitenstelling, waar die vrouw tegenaan liep. Onwijs goed opgevoed paard had ze trouwens, wauw!
Verder vind ik standjes sneupen nog altijd erg leuk 4 likstenen gekocht voor een tientje, super blij mee maar wat een gesleep en dan hadden we nog wel gewacht met kopen tot laat op de dag.
Hebben jullie die veulen miniatuurpaardhengstjes in de fokkerijwereld ook gezien? We hebben héél even overwogen om eens naar de vraagprijs te vragen. Toch maar niet
lobkew
Geplaatst: 12-09-15 22:18
Hihi die miniatuur enters, geweldig. Was ook heel druk daar de hele tijd, gelukkig heb ik onbeperkte miniatuur-knuffels . Stond even met de standhouder daar te praten (bekende) en niemand kwam voor de standhouder iedereen voor de paardjes. Was ook de enige stand daar waar telkens mensen stonden. Heb jij nog geschat hoe zwaar ze waren?
Ik heb die clinic van lammert haanstra ook gezien idd. Hij liep naar een tijdje heel fijn! Goed opgevoed was ie zeker ja.