Studiemotivatie topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: Studiemotivatie topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:37

Ja hoor!

Ik heb mijn Engels cijfer terug, een 6! Ben er echt heel blij mee!

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 23:04

Super!

Ik heb nu ook eindelijk mijn verslag ingeleverd..
Morgen moet ik een hele dag naar Assen, dus morgen ga ik verder niet bezig met opdrachten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 05:19

Wish me luck. Vandaag de herkansingen... :x

Hele nacht wakker geweest dus dit wordt wat..

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 06:44

Succes Nayomie, ik vond al dat je erg vroeg was :P. Je kan 't!

Ik heb vandaag een presentatie Nederlands (en die telt echt mee). En een tentamen, pfft!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:03

Tuurlijk mag je je melden.
De vakantie is voorbij. Helaas. Vandaag word het weer naar school gaan en veel huiswerk maken.
Jeey -O-

Je kan het !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:11

Succes iedereen! Jullie kunnen het! :D

Vandaag inderdaad weer school, blegh. Normaal heb ik altijd eerste uur vrij... Maar nu hebben ze het rooster weer lekker irritant zitten verpesten dus nu heb ik 1/8. |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:11

Om 5 uur gaat sowieso mijn wekker.
Thanks! :)

Jullie ook heel veel succes. Sandalio, je kan het! :D

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:17

Prima cijfer CCCC!

Succes Nayomie en Sandalio! :) En natuurlijk ook alle anderen.

Voor mij beginnen de lessen ook weer na 3 weken. Eerst een hoorcollege en daarna een training gespreksvoering. Daarna ga ik naar stal en vanavond wil ik dan een planning maken voor aankomende week.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:33

succes Nayomie en Sandalio!
Goed cijfer CCCC

Ik vanavond nog even leren voor tentamens voor morgen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:38

Dank jullie wel!
Nu lang maar warm op school wachten :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:05

Ik zit in de trein richting Amsterdam en voel me net een pakezel met 3 volle tassen :') Echt heel gezellig zo in de spits.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 11:33

Veel succes Nayomie!

Ik ga vandaag samen met mijn vriend studeren, heb niet echt een planning. Zie wel hoever ik geraak :)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:54

Cowgirl, goed! Super goed weer gehad! Zit nu wel met een heel droge huid –O- Maar dat trekt wel weer bij :)

Evito, welkom :) Wat studeer je?

CCCC, super! Als je nu zo tevreden bent, wil dat toch zeggen dat plannen en gemotiveerd blijven echt iets kunnen uitmaken!

Nayomie, succes!! Heb jij ook zo dat je ’s nachts wakker wordt wanneer je stress hebt om iets? ^)

Sandalio, jij ook succes met je presentatie (over wat gaat het?) en je tentamen!

BeSen en Deetjeuh, veel plezier op school :+ Is dat overal in Nederland zo? Ik heb nog een week “vakantie”.

Snollygoster, zou ik echt niet kunnen, denk ik. Maar iig veel plezier en hopelijk raak je ver!

Ik ben vandaag echt begonnen met leren (vorige week heb ik alleen wat slides doorgebladerd en zo). Er zijn 2 vakken waarvan ik verwacht had dat het een hel ging zijn om mijn notities te ordenen en te ontcijferen, maar dat valt gelukkig goed mee, een hele opluchting. Het plan is om vanmiddag nog Spaanse Taalkunde te bekijken en een shotlist te maken van een scène. En om 17u de boeken toe :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:17

Ja, plannen werkt zeker! Ik misplan ook wel eens! Ik heb vanochtend alles al gedaan wat ik vandaag wilde doen haha. Alleen maar fijn, kan ik vanmiddag lekker paardrijden!

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 13:22

Ik zit in het eerste jaar, doe MBO juridisch medewerker, en zal na dit jaar 2 richtingen moeten kiezen.

Vandaag is de een na laatste toetsweek begonnen voor dit jaar!
Ik ben slecht in plannen, opzich is het plannen geen probleem, alleen aan die planning houden is altijd wat lastiger. :')

Voor mij stond vandaag verbintenissenrecht en Nederlands op het programma, voor mijn gevoel ging dit wel redelijk! :D
Op naar morgen, 2 Nederlands toetsen en Engels.

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 13:26

Nou, goed begin van de periode hoor, niet dus.. Hoorcollege was van 9.30 tot 10 ipv 10.30 dus ik had 2,5 uur tussenuur. En bij de les daarna komt m'n docent niet opdagen, neemt niet op en school had ook niks van ze gehoord. Dus ik had om half 11 thuis kunnen zijn, maar dat werd kwart over 1 :\

Nu ga ik even een half uurtje rustig aan doen en daarna naar stal. Verder wil ik alleen nog even een planning maken voor deze week.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 13:43

Ik ga zo even een planning maken voor deze week. :)

Succes allemaal!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:36

Ik heb al even niks van mij laten horen, heb eindelijk een weekend voor mezelf gehad. Tentamens zaten erop, dus even 3 dagen lang geen stress van school!

Nu al een paar resultaten terug:
Een 7.8 voor mijn TOPOI-tentamen
Een 7.5 voor mijn ethiek herkansing
En een NA voor mijn betoog :roll:

Uitleg van de docent: 'Je voldoet niet aan de nakijkvoorwaarden, er zit geen diversiteit in en je komt niet aan de 4 verplichte vakbronnen die moeten worden gebruikt.'
Heb de laatste les het nog met hem gehad over het diversiteitsprobleem, toen heb ik uitgelegd hoe ik het er in had verwerkt en zijn letterlijke woorden waren 'Als je het zo erin verwerkt hebt, kan ik het verdedigen en snap ik het.'

Blijkbaar niet dus! Heb dit ook naar hem gemaild, maar zijn antwoord was 'Ik weet mijn woorden nog heel goed, maar ik heb hiermee je betoog nog niet goedgekeurd ;) '
Oftewel: stik erin!

Verder over de verplicht aantal bronnen: andere docenten zeiden dat het geen probleem was als je niet die verplichte vakbronnen erin had, zolang je maar genoeg andere vakbronnen erin had verwerkt.
Beetje jammer dat er geen duidelijke afspraken zijn gemaakt over de beoordeling..

Heb me erbij neergelegd dat het een herkansing wordt, met deze docent valt toch niet te praten :(

Snollygoster schreef:
Ik ga vandaag samen met mijn vriend studeren, heb niet echt een planning. Zie wel hoever ik geraak :)

Lukt dit een beetje? Als ik met anderen studeer dan ga ik altijd toch praten over dingen die niks met school te maken hebben :+

Verder sorry voor de egopost, moest het even van me afschrijven. Nu ga ik verder met het versturen van sollicitaties voor mijn 3e jaars stage. Dit vind ik altijd zo verschrikkelijk vervelend, voel me echt een incompetente kleuter :+

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:41

Wat vervelend Unoo :(

Succes met het versturen van je sollicitaties!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:45

Als ik met andere mensen studeer komt er ook niets van terecht! Vaak ben ik dan een soort bijles leraar -O-

Zo, fijn paardgereden! Vanavond nog 10 km wandelen met vriendin die de vierdaagse gaat lopen. Daarna nog even een keertje een samenvatting doorlezen!

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:33

Ik krijg procenten voor mijn toetsen en voor mijn tentamen zorgplan vaststellen had ik 96%! :D:D Nog één tentamen te gaan volgende week.

Mijn presentatie (over het ziektebeeld delier), ging ook heel erg goed :). Weet nog geen cijfer, maar hopelijk weet ze dat snel! Nu ga ik gauw leren voor anatomie volgende week!

Wat vervelend Unoo :(. Ik kan me voorstellen dat je er nu even geen zin meer in hebt dan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:13

Helaas geen 8 maar een 7. Maar ben van een 3.9 gemiddeld naar een 5.1 gegaan.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:14

Nayomie schreef:
Helaas geen 8 maar een 7. Maar ben van een 3.9 gemiddeld naar een 5.1 gegaan.

Ah, dat is wel oliebol :(.

Jeetje Unoo wat stom zeg!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:24

Nja nu is het doel haalbaarder voor mij :j

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:16

Wat fijn dat je gemiddelde zo sterkt omhoog is gegaan zeg! :) Dat geeft een mens weer hoop, nietwaar? Top hoor! En wat een leuke ava heb jij trouwens, Nayomie! <3