Onze lesuren duren 50 minuten. En ik ben vergeten hoe lang onze pauzes duren ik weet wel dat we er 3 hebben en dat de 2e het langst is en de 3e het kortst
NikkiEnjij haha dankje! Ik zal me ook even voortellen Ik ben ilse en ik ben 14 jaar Ik heb een shetlander, rij een keer in de week bij een stal en heb een fries als bijrijdpaard:) Onze lessen duren 50min En 3 pauzes, 1 van 15, 1 van 30 en 1 van 10min Mijn school begint de 25e en ik heb nog geen lesrooster gekregen
Ik ben 1.55m ofzoiets, word ook vaak 3 jaar jonger geschat. Ik was afgelopen jaar de oudste en een van de kleinste van de klas . Het vroegst dat ik uit was op school, was 10 uur (toetsweek) en een keer met blokuur uitval waren we 10.15 uit en dat is als de kleine pauze begint. Het laatst dat ik moest beginnen was 12.05, ook door uitval. Toen ging ik 's ochtend nog even een nieuwe rijbroek kopen .
Haha Sylvia, chill. Nog even voor school een nieuwe broek halen, heerlijk! Ik weet dat al lang niet meer joh, wat het vroegst en laatst was.
Zitten jullie scholen in de stad? Die van mij in Leeuwarden, dus wij gaan in tussenuren even naar de Mac enzo ^^. Soms zelfs te shoppen ;p.
Ik ben zooo blij . Ik was van plan Serena vandaag los te longeren. Of naja, proberen. Ze is nu twee, dus ik heb het laatst voor de eerste keer geprobeerd. Nou... Dat ging niet zo goed. Ik had een stukje afgezet in de bak, maar daar knalde ze de hele tijd doorheen. Toen verloor ik mijn geduld (slechte eigenschap) en ging het helemaal niet lekker meer. Uiteindelijk alsnog geprobeerd positief af te sluiten, maar wilde het graag nog een keertje proberen. Dus vandaag, lekker uitgerust van de vakantie allebei, nog een keer geprobeerd. En yesss, het ging super! Heel simpel, ik heb een rondje stap en een rondje draf geprobeerd beide kanten op en ze deed heel keurig wat ik van dr vroeg! Ze lette ook heel goed op mij. Dus ik ben heeeeel tevreden. Nu laat ik het weer een poos en ga ik het oppakken na de winterstop .
Onze school zit midden in het centrum. Wij gaan dus altijd naar de stad in tussenuren. Vlakbij de dierentuin, bioscoop, centraal station, veel eettentjes en vlakbij de bibliotheek. Ideale locatie dus
Gerbrich, wat super! Mijn school zit in Amsterdam Zuid. Wel relatief veel winkels in de buurt dus. Wij gaan vaak na school nog even naar de Albert Heijn.
Mijn school is ook in Apeldoorn . Els, mag ik vragen op welke school je zit? Aangezien je ook daar naar school gaat . Welkom Ilse! Vlak bij mijn school zit een klein winkelcentrum. Als we dan een tussenuur hadden, gingen we eten halen . Niet áltijd natuulijk
Haha ja, negen uur moest ik het weer even proberen zei ze, dus dat doe ik dan maar even ;p. Serena heeft namelijk een rood vlekje op dr hoef, dus wil graag dat ze even gecheckt wordt .
Ja ben ik héél erg blij mee, kunnen we het nu voorlopig goed afsluiten!