Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dancer_ schreef:Vind de prijzen van de tweedehands boeken toch nog wel tegenvallen om heel eerlijk te zijn..
Terwijl de boeken vrijwel nieuw waren. kimberly1995 schreef:Ik ga geen laptop gebruiken voor mijn opleiding an sich. Gewoon pen en papier. Daarna kan ik altijd nog dingen verwerken op de pc.

Emmaa_ schreef:kimberly1995 schreef:Ik ga geen laptop gebruiken voor mijn opleiding an sich. Gewoon pen en papier. Daarna kan ik altijd nog dingen verwerken op de pc.
Zeg je nu haha. Ik gebruik ook pen en papier om aantekeningen te maken omdat dat prettiger werkt, maar als je straks opdrachten op school moet gaan uitwerken is het een stuk handiger om een laptop bij je te hebben. Computers zijn vaak erg traag en druk op school.
kimberly1995 schreef:Emmaa_ schreef:Zeg je nu haha. Ik gebruik ook pen en papier om aantekeningen te maken omdat dat prettiger werkt, maar als je straks opdrachten op school moet gaan uitwerken is het een stuk handiger om een laptop bij je te hebben. Computers zijn vaak erg traag en druk op school.
Ik doe een deeltijdopleiding. Mijn lesdag volg ik dus alleen colleges. De rest doe ik zelf thuis.
Behalve de havo daar deed ik wat langer over.
MarlindeRooz schreef:Ik maak alleen wat écht belangrijk is.
Tenzij het belangrijk en ontiegelijk veel werk is dan doe ik het ook niet. Waar die 7 voor mijn examen economie weg kwam is me daarom nogsteeds een vraagstuk.
Emmaa_ schreef:Wat voor deeltijd doe je dan? Er bestaan namelijk geen studies die minder dan 40 lasturen per week hebben. Deeltijd betekent alleen maar dat je de helft van je contacturen verliest, en dat je die thuis moet opvullen. Buiten het reguliere huiswerk. Doe je zo'n combi van leren-werken?
kimberly1995 schreef:Emmaa_ schreef:Wat voor deeltijd doe je dan? Er bestaan namelijk geen studies die minder dan 40 lasturen per week hebben. Deeltijd betekent alleen maar dat je de helft van je contacturen verliest, en dat je die thuis moet opvullen. Buiten het reguliere huiswerk. Doe je zo'n combi van leren-werken?
Jammer dat je generaliseert.
Ik ga Natuurgeneeskunde studeren. 31 dagen per jaar les van ongeveer kwart over 9 tot half 6. Maximale studielast is 16 uur per week, volgens de vrouw aan wie ik mijn vraag gemaild heb. Juist omdat het een beroepsopleiding is die veel mensen combineren met een baan. Gemiddelde leeftijd op de opleiding is 35 en de studie duurt 5 jaar.

Of misschien van 1 les, en daarna niet meer
vergeten of luiheid. ('doe ik volgende keer wel')
heb m'n klasgenoten regelmatig zien vloeken tegen die dingen en ze hebben heel vaak ''een enkeltje door het raam'' gekregen hahah
Emmaa_ schreef:kimberly1995 schreef:
Jammer dat je generaliseert.
Ik ga Natuurgeneeskunde studeren. 31 dagen per jaar les van ongeveer kwart over 9 tot half 6. Maximale studielast is 16 uur per week, volgens de vrouw aan wie ik mijn vraag gemaild heb. Juist omdat het een beroepsopleiding is die veel mensen combineren met een baan. Gemiddelde leeftijd op de opleiding is 35 en de studie duurt 5 jaar.
Ho ho ho, ik generaliseer helemaal niemand. Ik probeer alleen maar te zeggen dat er vaak nog wat meer bij kijken. Ik ken mensen die een deeltijd naast hun baan als docent gingen doen en die het daar nog een stuk moeilijker mee hadden dan verwacht. In een gemiddelde week heb je misschien maar 16 lasturen als je goed kan doorwerken, maar als je tentamenweken of iets dergelijks hebt dan zal het een stuk hoger worden. Ik probeer je geen les te lezen, totaaaal niet zelfs. Ik probeer alleen mijn eigen ervaring te vertellen.