Sunneva schreef:Net weer een 8 met studieflow voor Nederlands, gaat wel goed komen dus.
Wat is studieflow?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Lois_ schreef:Sunneva schreef:Net weer een 8 met studieflow voor Nederlands, gaat wel goed komen dus.
Wat is studieflow?
Bundels gekocht niks meegedaan
Ga ze hierna ook allemaal verkopen. Ik ga nu maar even beginnen aan Griekse teksten uit mn hoofd leren
Nederlands moet wel goed komen morgen hoop ik. Voor alle examens die ik heb gemaakt, had ik boven de 6.0, dus we gaan er vanuit dat ik morgen geen onvoldoende haal. Boven de 5.2 is goed genoeg!
Ik doe het wel gewoon op papier haha. Ik hoop echt dat de samenvatting makkelijk is, zodat ik daar lekker veel punten voor kan scoren. Dat tekstverklaren gedeelte verneuk ik wel lekker, gelukkig zijn de meerkeuzevragen altijd maar 1 punt waard en niet 2 zoals bij biologie
Ghostattack schreef:Volgens mij begint het besef bij mij pas te komen als ik daar in de gymzaal zit met dat papiertje voor meHet enige waar ik bang voor ben met Nederlands, is dat we een tekst krijgen die enigszins onbegrijpelijk is. Of een samenvatting die heel vaag is. Tekstverklaren ben ik gewoon een noob in.
MarlindeRooz schreef:Ik ga nu nog even 2 uur leren op kunst, en dan vanavond oefenexamens maken.
En morgen de wekker om half 6, vind ik altijd fijn om nog even te leren!
zou er graag lastminute nog een paar maken haha