Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Weet mijn klas trouwens ook nog steeds niet, maar er zullen denk ik weer geen leuke mensen bij zitten, heb echt niks met de mensen op mijn school
rebekkaa schreef:Dat heb ik niet enidan! Lijkt me wel geinig!
Wat jullie zeggen over de mensen op school herken ik wel, ze zijn opzich wel aardig maar mijn 'vriendinnentype' zit er niet bij
Duijfje schreef:rebekkaa schreef:Dat heb ik niet enidan! Lijkt me wel geinig!
Wat jullie zeggen over de mensen op school herken ik wel, ze zijn opzich wel aardig maar mijn 'vriendinnentype' zit er niet bij
Precies. Of nouja iedereen kent elkaar al en ik zegmaar niet. Echt een beetje the new kid zegmaar.
Best stom... Maar ja ik kom hier om mijn diploma te halen, niet om een fan club te stichten.

en van de week bij nederlands ook al over het debat.. Hou daar echt totaal niet van..
goed voorbereiden
ik heb dit jaar spreekbeurt bij nederlands
als ik aan de dingen denk die we dit jaar allemaal moeten doen krijg ik t al benauwd poeh

rebekkaa schreef:Duijfje schreef:
Precies. Of nouja iedereen kent elkaar al en ik zegmaar niet. Echt een beetje the new kid zegmaar.
Best stom... Maar ja ik kom hier om mijn diploma te halen, niet om een fan club te stichten.
Ben je later op school gekomen dan? Dat iedereen elkaar al kent?

En nederlands mondeling. En ik wordt schijtzenuwachtig van die dingen
Schrijven geen probleem, praten ook geen probleem, praten voor een cijfer groot probleem
Dat is erg belangrijk!