Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Saar schreef:LePapillon wat goed dat jouw pva wel voldoende is! Je voelt je vast zo nu:Ga je dat wel redden 8 mei? Omdat je pva nu pas goedgekeurd is? Ik heb hetzelfde dus ik stress een beetje over de deadline.

Moet volgende week nog even wat over worden gesproken met mij en de 2 die het beoordelen 

Akshay schreef:@corelli; vanavond afspraak? Hier gelukkig allemaal overdag
Hopelijk positieve afspraak!
De afspraak was gelukkig al om 18u, maar was pas om 21.30u thuis
Lange dag!
Heerlijk!
Waar ga je heen?

Succes!
Wat houdt jouw assessment in? 
Maar de mogelijkheid tot uitlopen is er
Ik wil zelf sowieso voor september klaar zijn. Nouja, liever gisteren natuurlijk

Ik ben blij dat ik mijn assessment pas in januari heb, daar hoef ik me dan nu nog niet druk over te maken (moet na mijn afstuderen mijn minor nog en daarna ben ik pas klaar)

inderdaad in gesprek gaan met beide partijen en hopen dat jullie eruit komen. Vind ook wel dat of school, of je opdrachtgever zich wat moet schikken, het kan toch niet zo zijn dat zij beiden totaal wat anders willen en dat jij dat dan maar moet fiksen...
.. Maar vanaf gisteren heb ik weer het idee dat ik het toch nooit zal halen en mensen kunnen zeggen wat ze willen maar het geeft echt zo'n rotgevoel.

Zephyr schreef:Balen Saar en Soleado! Wat dat betreft had ik het iets makkelijker, want de school geeft bij ons wat meer vrijheid. Alhoewel ik ook niet helemaal doe wat ik wilde en me ook aanpas aan school, maar volgens mij niet zo extreem als bij jullie! Maakt het ook minder leuk om eraan te werken lijkt me!
Ik doe inderdaad een opdracht in de sport. Enerzijds kijk ik naar hoe fysiotherapeuten de "perfecte" interventie ingericht vinden voor kinderen in de leeftijd van 3 tot 8 jaar met een verstandelijke beperking. Anderzijds kijk ik naar in hoeverre de interventie Judo in de Zorg past in het beeld van wat de fysiotherapeuten zien als perfecte interventie en wat volgens de literatuur een goede interventie is.
In simpele woorden gezegd even snel mijn onderzoek.