Ja idd lang stil xDIk heb morgen mijn laatste examentraining en dan vrij tot examens! En zijn jullie al aangenomen voor een nieuwe opleiding?
Galeo schreef:Ja idd lang stil xDIk heb morgen mijn laatste examentraining en dan vrij tot examens! En zijn jullie al aangenomen voor een nieuwe opleiding?Oke! Ja ik ben al aangenomen!Ga verpleegkunde opleiding doen, en jij?
Leuk!!Ik had vandaag een intake gesprek (waarvoor is echt veel voor moest maken xD) op de fotovakschool in Rotterdam. Het ging goed en ik hoor het binnen 10 dagen! Ik ben zo benieuwd
Oke!Ik heb nog geen intake gesprek gehad, maar ik heb al wel een brief gehad dat ik ben aangenomen op hun school!
Ik heb een beetje een stomme week, maandag was ik vrij, dinsdag school, vandaag was ik vrij, morgen school en vrijdag vrij en dan 2 week vakantie!
ik heb vorige jaar én dat jaar ervoor examens gedaan (gezakt) dus ik weet als geen ander hoe het is.. ahhaheeeel veel succes allemaal!
Ja ik ook!Ik vind het nu zo raar voelen xD Zoveel vrij .. en dan moet je straks goed leren terwijl het al vakantie lijkt xdDankjewel loveulla94