1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:14

Ik heb morgen mijn intro en begin het nu wel spannend te vinden. :o

Heb alvast de route uitgezocht en opgeschreven, pasfoto voor studentenpas, papieren en portemonnee in mijn tas gedaan, vergeet ik dat iig niet. :')

Birgit__

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:50

Ik heb vandaag mijn 2de lesdag gehad. Tutor-groep gekregen en heb wel een fijn groepje volgens mij :j

Iedereen die nog moet beginnen; succes!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:14

Pff, ik heb een laptop gekocht een paar maanden geleden. Tot nu toe eigenlijk alleen problemen mee gehad -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:28

Ook mijn intro begint morgen, begin het nu toch wel spannend te vinden. Ben benieuwd hoe het zal gaan, een voordeel, iedereen zit op hetzelfde schuitje.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:30

@Lisann__ klinkt al als meer diepgang dan bij mij.. we hebben vandaag eigenlijk bijna alleen kennismakingen gedaan met leraren en inleiding in het vak.. :+

@suus_pepper balen zeg van je laptop.. wat voor laptop heb je.?

@Tasserd suc6 morgen.. !!

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:49

Morgen introductiedag :)
Ik heb alleen nog steeds geen collegekaart, geen klassenindeling of zoiets, en geen boeken.
Had mijn boeken besteld bij studystore maar die had ze niet op voorraad, dus hoop dat ze snel komen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:02

suus_pepper schreef:
Pff, ik heb een laptop gekocht een paar maanden geleden. Tot nu toe eigenlijk alleen problemen mee gehad -O-

Toch geen Acer hè? :(:)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:30

Nienkex schreef:
Morgen introductiedag :)
Ik heb alleen nog steeds geen collegekaart, geen klassenindeling of zoiets, en geen boeken.
Had mijn boeken besteld bij studystore maar die had ze niet op voorraad, dus hoop dat ze snel komen

Ik heb wel m'n boeken maar de rest ook nog niet

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:52

Zo mn tas ingepakt, allemaal zware wetboeken etc. gaat wat worden morgen! Back to de middelbare, waar de boekentassen ook 10 kg waren ofzo? Haha

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:03

ik zit mij ernstig af te vragen of ze kluisjes hebben, want ik ga echt niet de hele dag met een zwaare tas lopen. Ik lijk wel gek...

Gisteren ben ik even aan het shoppen geweest. Ik heb een nieuwe tas gekocht (lastpak). Collegeblokken, etoui, pennen, agenda, markers... Volgens mij moet het wel lukken nu. Het is nog wachten op mijn boekken. Hopenlijk komen die een beetje vlot...

As. maandag heb ik mijn intro dag. en dinsdag gelijk hoorcollege. Dan zit ik met ruim 150 man in een zaal. Ik heb geen idee wat ik daar van kan verwachten.

EDIT: Kijk in het in mijn e-mail of er mischien al een statusipdate is op mijn boeken... Heb ik een e-mail dat de betaling is mislukt... maar het bedrag is mij wel gewoon afgeschreven... En het is geen misselijk bedrag! tjonge jonge...

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:58

Fijn he, als alles op het laatste moment verkeerd gaat?

Zo ben ik er gister achtergekomen dat ik ipv 1 klapper, 2 had moeten bestellen en kan ik die vandaag afhalen, als ik de intro-brief moet geloven. Kijk ik op mijn boekenlijst, heb ik er maar 1 moeten bestellen en krijg ik de 2e tijdens het eerste hoorcollege...

Ik moet over een half uur richting school en ben op van de zenuwen, krijg mijn ontbijt niet weg. :=

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:04

suc6 iedereen die vandaag de eerste dag heeft.. !!

Tasserd hmm wel onduidelijk dan met die klappers.. Suc6 vandaag komt helemaal goed joh.. ;)

Ik begin zo weer aan mijn 2e lesdag.. :) Gisteren waren mijn laatste 2 uur verplaatst naar vrijdag en een uur uitgevallen.. dus een stuk eerder terug.. :P

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:32

Wat een geweldig begin van de dag :+
Bus naar utrecht gemist, daardoor een andere bus moeten nemen zodat ik met de trein kan, die bus was te laat waardoor ik op 1 minuut de trein heb gemist, dus nu wachten op de volgende trein. Gelukkig heb ik (als het verder goed gaat) genoeg tijd

SerenePeace

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:28

Zo, ik moet over 2,5 uur de bus nemen voor mijn startgesprek. (Ja ik tel de uren af :') )
Was al om 6 uur klaarwakker omdat ik zo zenuwachtig was... -O-
En nu lees ik de brief nog eens door, en guess what?
Voor het startgesprek moet je in de laagbouw zijn, en voor de startweek in de hoogbouw.
Eeeuh... ik ben er nog nooit geweest en heb geen idee wat het verschil is, haha!
Ik ging er vrolijk vanuit dat je voor alles in hetzelfde gebouw moest zijn.
Ik had heel mijn route uitgestippeld, en nu klopt die dus waarschijnlijk niet meer, ghehe.
Nou ja, als ik het echt niet kan vinden ga ik gewoon de hoogbouw binnen en vraag het wel aan de balie. :')
Ik ben als het goed is 40 minuten te vroeg, als alles goed gaat, dus zat tijd om te zoeken haha! :+

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:50

imd schreef:
suus_pepper schreef:

Toch geen Acer hè? :(:)

Jawel :P Maar het is nu opgelost :D

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:53

Pff, over 10 minuten richting Rotterdam voor de intro. Ben op dit moment echt alle kleuren aan het schijten, zo zenuwachtig ben ik. Tel echt de uren af, zodra het afgelopen is haha.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:55

ooh acer heeft een slechte service, acer zou ik nooit aanraden :o
heb ook paar maanden geleden laptop aangeschaft, een Toshiba, bevalt me super :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:55

Haha! Ik heb echt nog helemaal nergens last van. Maar ik ken ook al iemand die hetzelfde gaat doen en waar ik van het station naar het gebouw ga. Dus dat maakt het ook minder eng :j

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:57

LiiNd_Y schreef:
ooh acer heeft een slechte service, acer zou ik nooit aanraden :o
heb ook paar maanden geleden laptop aangeschaft, een Toshiba, bevalt me super :D

Ik stuur hem ook niet op, laat alles direct in de winkel oplossen of ik doe het zelf. Het is wel een mooie, lichte en fijn werkende laptop. Alleen het internet doet het zo vaak niet (ligt vooral aan het modem denk ik) en laatst was de anti virus zooi irritant aan het doen..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:00

Acer heeft niet alleen slechte service :P

Ik zweer echt bij Asus :j Zijn fantastische laptops die heel lang mee gaan, en geen rare foutjes hebben of krijgen :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:03

Lekker handig, laag gebouw, hoog gebouw.

Ik moet zeggen, ik ben in het afgelopen jaar ook niet meer in het gebouw geweest. Ik ben anderhalf jaar geleden op de open dag geweest, maar ik zou mijn niet meer 100% kunnen heugen hoe het gebouw er aan de binnenkant uit ziet. Wel weet ik dat ik helemaal naar boven moet. Dat word wel weer even wennen om zo veel trappen te lopen. pfoe...

Nou, net studystore gebeld. verhaal uitgelecht. Die man aan de andere kant, 'Ja mevrouw, het is niet dat ik niet geloof dat u betaald heeft hoor mevrouw.' nee, ik ben een heftige schurk die voor ruim 1000 euro gratis boeken probeerd te scoren. Maargoed, even een sprinscreen opgestuurd. Hopelijk word het dan opgelost. Want het geld is er wel nogsteeds af bij mij...

Mijn zusje doet multi media designe in utrecht en heeft ook een Asus. Heeft ze ook nog nooit problemen mee gehad.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:05

Bij het hanze zijn er 3 liften in het gebouw waar ik in moet :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:13

klopt Asus is ook heel goed, maar stukje duurder, die werden mij dus wat te duur, want wou wel een intel core i5 processor

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:17

Ik heb alleen de nogal weinig verstand van dat soort dingen. Ik wil alleen internetten en mijn verslagen verwerken. Hij hoeft geen spelletjes ofzo te draaien :n

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:18

Ik heb zin in morgen :D Al is het alleen maar een labjas halen hahah! Vrijdag pas intro.. heb er echt heel veel zin in :)