Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Het geld niet, maar de uren wel. Stel je hebt een uitkering voor 40 uur en gaat 15 uur voor de post werken dan krijg je nog maar 25 uur WW uitbetaald.
Als het uursalaris bij de post dus hoger is dan je WW uitkering dan heb je er zeker baat bij! Alleen hoe dat dan zit met invloed op je WW als je weer stopt bij de post dat weet ik niet. Ik vermoed dat de post nl. wel minder zal verdienen dan je vorige salaris.
Ik kom hier nu even lomp binnen vallen met een reactie, maar ik mag ook weer op zoek. Eind juli loopt mijn derde contract af en ik krijg geen vaste aanstelling. Hoewel ik in een vakgebied zit waar meestal wel aardig wat vacatures zijn moet ik zeggen dat het momenteel vies tegen valt. Ik heb het geluk dat ik qua salaris nog niet zo hoog zit dus ik zit erover te denken om qua werk een stapje terug te doen en qua salaris op hetzelfde niveau proberen te blijven. Een beetje rust in mijn hoofd kan ik nu eigenlijk ook wel goed gebruiken.
lelijke_heks schreef:hmm ik zie dit topic nu pas...
ik kreeg 5 april te horen dat 9 april mijn laatste dag was op 't werkdaar zaten goede vrijdag en de paasdagen tussen dus helaas weinig tijd om snel iets nieuws te zoeken...
ondertussen WW gehad en sinds 29 mei aan de slag als oproepkracht voor de thuiszorg.... helaas is 't UWV niet al te makkelijk met soort dingen want ipv mijn uitkering aan te passen hadden ze 'm perrongeluk stop gezet... (thuiszorg betaald pas na 2 maanden uit dus nu ff zuinig aan doen)
helaas is de thuiszorg alleen maar voor de vakantieperiode en moet ik dus vanaf 31 augustus weer wat anders zoeken... als jullie het goed vinden lees ik hier even mee... wie weet lukt 't me dan beter!!!
Cer schreef:Ik vroeg me af, is er ergens op bokt al een topic voor secretaresses, pa's e.d.? Zijn die hier wel?
joyce2 schreef:Even een vraagje, morgen heb ik dus mijn sollicitatiegesprek en het is bij een centrum met allemaal fysiotherapeuten. Nu zag ik dat ze veel met de kleur oranje werken en ik twijfel of ik mijn kleding een beetje daar op aan zal passen (door iets aan te trekken waar ook oranje accenten in zitten), of dat zoiets "too much" zal zijn en eerder een beetje wanhopig overkomt....
joyce2 schreef:Gefeliciteerd NenaC!
Even een vraagje, morgen heb ik dus mijn sollicitatiegesprek en het is bij een centrum met allemaal fysiotherapeuten. Nu zag ik dat ze veel met de kleur oranje werken en ik twijfel of ik mijn kleding een beetje daar op aan zal passen (door iets aan te trekken waar ook oranje accenten in zitten), of dat zoiets "too much" zal zijn en eerder een beetje wanhopig overkomt....
Silvia schreef:Helaas, aan onderstaande functie-eisen kan ik niet voldoen.... En ik vraag me af hoe goed de beheersing van de Nederlandse taal van de opsteller van de vacature is...![]()
Uistekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Goede beheersing van Engels en Duitse taal
U heeft minimaal 37 jaar relavante werkervaring.