Ik snap natuurlijk wel dat mijn werk dan wel goed moet zijn. Het weer werkt trouwens niet echt mee aan de motivatie..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik snap natuurlijk wel dat mijn werk dan wel goed moet zijn.
Als daar over gezeur ontstaat kan ik daar dus in elk geval op terug vallen! Wel een beetje gedateerd verhaaltje volgens mij, snelhechters zijn echt niet meer van deze tijd.
, en daarna sluit ik me op om de 'echte' analyse te gaan maken, hopelijk heb ik dan eind juni een concept van het hele gebeuren.
Rhys schreef:Eén van jullie quotte de opmaakregels van mijn eigen faculteitAls daar over gezeur ontstaat kan ik daar dus in elk geval op terug vallen! Wel een beetje gedateerd verhaaltje volgens mij, snelhechters zijn echt niet meer van deze tijd.
Ik heb nu 2 hoofdstukken van elke ongeveer 6000 woorden af. Heb me de afgelopen tijd door veel archiefmateriaal geworsteld en nu een redelijk overzicht van wat ik heb.
Komend weekend ga ik even alle stress van me af stuiteren op Pinkpop, en daarna sluit ik me op om de 'echte' analyse te gaan maken, hopelijk heb ik dan eind juni een concept van het hele gebeuren.
iedereen succes!
Yasmine schreef:Pfoe, ik ben blij dat ik in België woon en studeer als ik dit allemaal leesIk betaal ieder studiejaar gewoon €500 studiegeld en dat is het. Geen langstudeerboetes, moet er niet aan denken
Bijjjjjjna klaar
Vind de bedragen in Nederland echt bijna absurd! Je zou voor minder niet gemotiveerd zijn om aan een studie te beginnen...
Ik werk liever 's avonds wat later door dan.
Ja, ik wil
Haha, ben er wel blij mee! 
Solleke_Noah schreef:Yasmine schreef:Pfoe, ik ben blij dat ik in België woon en studeer als ik dit allemaal leesIk betaal ieder studiejaar gewoon €500 studiegeld en dat is het. Geen langstudeerboetes, moet er niet aan denken
Bijjjjjjna klaar
Idem hierVind de bedragen in Nederland echt bijna absurd! Je zou voor minder niet gemotiveerd zijn om aan een studie te beginnen...

(blond)
Nee voetnoten haha.
Ik zit al anderhalve dag non stop te knoeien met scatterplots, dan krijg je zo'n dingen ^^

Yasmine schreef:Pfoe, ik ben blij dat ik in België woon en studeer als ik dit allemaal leesIk betaal ieder studiejaar gewoon €500 studiegeld en dat is het. Geen langstudeerboetes, moet er niet aan denken
Bijjjjjjna klaar

Ik heb nu een vreemd jaar met de laatste vakken van mijn bachelor (taal- en letterkunde, Engels/Frans) en al vakken van mijn master culturele studies. Maar dit is mijn bachelorpaper en die moet gelukkig pas 11 juni binnen
En ik heb gelukkig maar 4 examens! Maar ik zal in het examentopic verder praten
Rest van 't weekend niks gedaan, heb andere bezigheden gehad. Morgen wil ik even flink meters maken, als dat lukt mag ik eind van de middag nog even de zon in.
Maar hoofdstuk 1 heb je dus al achter de rug!
Hoe meer hoe beter denk ik soms wel eens.