Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:Wat voor afspraak heb je? Voor een gesprek met een bedrijfsadviseur?
De KvK biedt ook seminars aan om je op weg te helpen, en er zijn ook 2 seminars over het opzetten van een bedrijfsadministratie. Misschien is dat wat?
TessaVB schreef:Hoi,
Ik ga even de topics doorspitten. Heb morgen om 14.30 een afspraak bij de KVK.![]()
Hebben jullie nog tips voor het gesprek morgen? Ben een totale leek op dit gebied, dus moet verplicht een boekhoudcursus volgen van me moeder.
11AFotograaf schreef:TessaVB schreef:Hoi,
Ik ga even de topics doorspitten. Heb morgen om 14.30 een afspraak bij de KVK.![]()
Hebben jullie nog tips voor het gesprek morgen? Ben een totale leek op dit gebied, dus moet verplicht een boekhoudcursus volgen van me moeder.
Waarom een boekhoudcursus gaan volgen?? Je kunt veel beter die tijd en geld steken in een goede beokhouder, daar verdien je meer aan dan dat ie kost, trust me! Zijn er in je familie/vrienden geen ondernemers? Dan kun je hun vragen wie hun boekhouder is en of ze er tevreden over zijn!
pmarena schreef:Zie: http://webwereld.nl/nieuws/65736/websho ... etour.html
Ik begrijp dat de klant het volledige aankoopbedrag (+ eventueel betaalde verzendkosten voor het in eerste instantie ontvangen van het artikel) teruggestort moet krijgen als ze binnen 7 dagen retourneren.
Ze moeten dan wel de kosten van het terugsturen betalen. Zowel klant als verkoper betalen dan 1x verzendkosten.
TessaVB schreef:Szan schreef:Wat voor afspraak heb je? Voor een gesprek met een bedrijfsadviseur?
De KvK biedt ook seminars aan om je op weg te helpen, en er zijn ook 2 seminars over het opzetten van een bedrijfsadministratie. Misschien is dat wat?
Ehh... effe kijken hoor.Ik heb een 'dienst' met als onderwerp: Inschrijving van uw onderneming (incl. voorlichting over het starten van een bedrijf).
Hoop dat ze me niet uit gaan lachen daar.Maar ik ben benieuwd!!