Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:15

Wat een luizenleven :') Ik zit alweer hard te studeren voor mijn tentamen van morgen. Het is me echt compleet onduidelijk wat we nu moeten kennen/kunnen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:18

hahah ik ben vanaf ehh kwart voor 10 wakker,
en ga dalijk maar eens richting de jumbo xD
Hopen dat het vandaag niet zo stervens druk is als gister := Was gewoon niet normaal.
Werkte van 12 - 18:30 en heb geen seconde geen klant gehad := Alleen in de pauzes van een kwartiertje. T stond gewoon helemaal vol :')
Misschien betekent dat dat iedereen gister geweest is en het vandaag rustiger zal zijn _O-

_AB_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:24

Zaterdag is toch zowiezo de boodschappendag? Of hoe zeg je dat, dan doen de meeste mensen boodschappen voor de hele week...
Dus dikke kans dat t vandaag rustiger is :) Succes iig :)
Bah, nu moet ik nog plassen ook, dus mssn is t verstandig om nu echt m'n bed maar eens uit te komen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:28

Hahah nou heb ook vaak zat zaterdagen gehad dat het super rustig was :j gister was echt enorm xD
En ook op zondagen kan t soms druk zijn.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:35

@XswanHeart: alsof jij nooit in slaap gevallen bent tijdens leren! :P Maar ik heb nu weer een nachtrust van 11 uur achter de rug dus dat zal me vandaag niet gebeuren. Zo dan maar eens verder waar we gebleven waren met lezen. :P

@1234: mag hopen dat het rustiger is voor je. Ik ken het gevoel dat je geen moment rust heb gehad. Zo was het vorige week donderdagavond ook bij ons. We zouden allemaal met gemak om 22:00 klaar zijn, maar doordat kassa 2 mensen te weinig had heb ik en nog een collega van afdeling houdbaar bijna een uur achter de kassa gezeten. En iedere keer wanneer ik wilde sluiten kwam er weer een stroom mensen naar de kassa's toe. Uiteindelijk was ik een keer om kwart over 11 thuis. *Zucht*

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:15

Uitslaap dag! :D Net mijn ontbijt achter de kiezen hihi.
Ik ga vandaag mijn kamer maar eens grondig schoonmaken en opruimen, heb ik in mijn vorige 3 tentamenweken niks aan gedaan. :o

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:28

Ik zat vanochtend om kwart voor 9 alweer op m'n pony :P
En daarna heb ik helemaal niks nuttigs meer gedaan..
Ik denk ook niet dat ik nog echt veel ga doen, alleen nog het fenotype van de katten invoeren denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:16

Ik ben heel goed bezig geweest op stal met een verslag voor school aan het maken. Ze kan paardlief lekker buiten staan met der vriendje en ben ik ook effectief bezig! Zo maar even rustig met der rijden :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:38

Zo ik ga me omkleden en dan naar stal. Hele dag nuttig besteed :j Mijn kamer is een nog grotere puinzooi dan het al was want ik ben aan de grondige opruimbeurt begonnen. Nu even rijden denk ik en dan vanavond aan de studie.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:02

Zo gelukkig niet teveel geklets vandaag. Een aantal productieve en minder productieve mensen vandaag. Ach op zondag mag alles toch ;)

Ik ben vanmorgen om 8.45 40 min gaan hardlopen. Daarna zondags ontbijtje om vervolgens naar mijn overgroot opa te gaan, van 11.30 tot 16.30 weg geweest. Ben nu alleen niet zo fit, erg moe, duizelig, chagrijnig. Nog wel ff de hond uitgelaten, maar die was ook al vervelend :+ . Vanavond maar optijd naar bed.
Voor school heb ik in ieder geval een paar weken niks te doen en van mijn werk bellen ze ook maar niet. Morgen dan hier thuisthuis mijn kamer maar eens een schoonmaakbeurt geven. Ik wil wel altijd wat te doen hebben...

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:47

xSwanHeart schreef:
Wat een luizenleven :') Ik zit alweer hard te studeren voor mijn tentamen van morgen. Het is me echt compleet onduidelijk wat we nu moeten kennen/kunnen.

Succes morgen!

Marije: sportief bezig! En beterschap!

Ik heb net de ledenadministratie en het financieel overzicht van de club bijgewerkt :)
Morgen nog even nota's maken en dan toch ook maar iets leren.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:01

_Mara_ schreef:
@XswanHeart: alsof jij nooit in slaap gevallen bent tijdens leren! :P Maar ik heb nu weer een nachtrust van 11 uur achter de rug dus dat zal me vandaag niet gebeuren. Zo dan maar eens verder waar we gebleven waren met lezen. :P

@1234: mag hopen dat het rustiger is voor je. Ik ken het gevoel dat je geen moment rust heb gehad. Zo was het vorige week donderdagavond ook bij ons. We zouden allemaal met gemak om 22:00 klaar zijn, maar doordat kassa 2 mensen te weinig had heb ik en nog een collega van afdeling houdbaar bijna een uur achter de kassa gezeten. En iedere keer wanneer ik wilde sluiten kwam er weer een stroom mensen naar de kassa's toe. Uiteindelijk was ik een keer om kwart over 11 thuis. *Zucht*

Haha jaah de jumbo sluit max. 21:00 :P Op maandag t/m woensdag om 20:00, donderdag-vrijdag 21:00, zaterdag 20:00 en zondag 18:00 O:)
Vind dat wel chill want hoef dus eigenlijk altijd max. tot 20:30 O:)
Vandaag was het wisselend druk, soms stond het helemaal vol en was het dus super druk, en soms was het zo rustig dat ik ff andere dingen kon doen zoals ballonnen blazen :P
Wij hebben ook vaak mensen van andere afdelingen als we te weinig mensen achter de kassa hebben en het druk is.
Vandaag moesten we nog doorgaan tot 18:50 := moesten zoo veel dingen nog gedaan worden! Had wel voor 18:00 de kantine al helemaal schoon, maar bij de kassa's moest nog om 18:30 de helft gedaan worden. Echt stom!

Volgens mij had ik vandaag een kassa gesloopt :') K moest een kassa schoonmaken, dus zegmaar zo vanbinnen stofzuigen enzo, dus ik duw de stekker van de stofzuiger in t stopcontact onder de kassa, maak de kassa schoon, zette het er weer terug in, en ging naar de volgende, maar toen kwam een van de cassieres: 'Lynn, wat heb je nou weer gedaan? :') '
'Ehhh niets??' Bleek dat de hele kassa uit was en niet meer aan ging :') Hij had geen stroom meer _O-
Derest van de dag ging die dus door met een bordje 'Deze kassa is defect' :') Aan eind van de dag was ie pas weer gemaakt geloof ik :+ Ooops...
We weten alsnog niet hoe het kwam hoor.... maartoch.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-01-12 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:04

K heb wel mn cijfer voor mn project van school, van de 1e periode *\o/*
een 8 :D En voor de presentatie een 7 :D Omg dat had ik echt niet verwacht xD
Heb mn cijferlijst gekregen via de mail. Bijna alles boven de 8 behalve een 5,5 voor evolutie en de 7 voor de presentatie 8-)
Cijfers voor afgelopen periode krijgen we deze week! Ben benieuwd.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:16

Goed gedaan 1234! En hahaha, lekker bezig met die kassa's. :P En soms wilde ik dat de appie waar ik werk ook eerder gesloten was. Maar aan de andere kant, heb nu wel chille werktijden ivm studie. Nadeel is alleen op zaterdags vul ik altijd acties en zeker met de hamsterweken is het niet raar dat ik pas om 0.00 buiten sta. En dan ben ik al om 18.00 begonnen. Tja, je moet wat over hebben voor je centjes. :P

Heb vandaag me boek uitgelezen en samengevat voor me tentamen voor donderdag. En de rest van de dag heb ik 8 aflevering Charmed zitten kijken. :P Het is en blijft tenslotte een zondag. Morgen maar weer proberen om 10 uur me wekker te zetten en er ook daadwerkelijk dan uit te komen. Nog proberen 2 andere teksten te lezen voor me tentamen en dan rond een uurtje of 14 uur weer naar Groningen. :)

Succes met je tentamen morgen xSwanHeart!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:20

Hallo!
Morgen gelukkig vrij, dus een keer beginnen voor leren. Want ik heb deze week ook 5 tentames.

Ik ben gisteren heel onverwachts op Jumping amsterdam geweest. Ik had via vakantie veiling kaartjes gekocht voorde voorpremiere van Warhorse. Maar toen we daar an kwamen bleek de voorstelling te zijn gecanceld. Als tegemoet koming mochten we dan naar Jumping. (we krijgen ook nog bioscoopbonnen thuisgestuurd). Alleen toen bleek dat je wel kaarten nodig had om op de tribune te komen, maar toen heb ik mij binnen weten te praten op het deelnemers tribune. Nogal een hoog kakker gehalte. En later zat ik zelfs naast 1 van de deelnemers die net gesprongen had. Maar het was leuk. ( behalve dan dat deel dat ik daarna de verkeerde tram had genomen en toen ergens in Amstelveen strande, en er geen trams meer reden. Gelukkig was er een aardige man met een touringcar, die ons een lift gaf naar Amsterdam Centraal)

Alleen heb ik dit weekend niet echt aandacht besteeds aan mijn tentamen week

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:24

Das mazzel dat je naar Jumping Amsterdam kon :D
Altijd leuk toch. Wel balen dat die voorstelling gecanceld was! Maar ach, misschien kun je daar nu later alsnog heen :j

@_Mara_:
Haha jaah ben zoo blij dat wij niet van die acties hebben zoals bij de appie :')
Geen hamsterweken en geen spaarpoppetjes en weet ik veel wat. (zag dat ze nu muppethandpoppen hebben _O-)
Gewoon enkel de aanbiedingen xD

Hmm volgens mij heb ik nogsteeds geen nieuwe huisgenoot :oo
Nja óf de makelaar heeft em nog op de site laten staan xD Hij staat nog als beschikbaar per direct :=
Ben benieuwd hoe de keuken nu is toegetakeld als ik terugkom.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:31

Ik hoop voor je dat het een leuke huisgenoot word dan :P

Ja, maar we krijgen dus bonnen voor wanneer hij in de bios draait.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:36

we zullen t zien! Zal het pas over 2,5 week weten, dan ben ik weer @ Arnhem :j

Hmm das wel jammer, dan ist indd geen voorpremiere meer xD
maar als het is gecanceld, wordt het dan niet opnieuw gedaan?

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:38

ohja, ik zou gaan studeren...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:44

Hup Hup aan de studie jij!
Gaaf dat je alsnog naar jumping kon Arans!

Ik zou optijd naar bed gaan, dat gaat nu al niet meer lukken. Nu toch maar snel naar boven. Morgen moet ik om 8.30 ff bloedprikken en wat boodschappen doen, daarna paardrijden. Moet ook koken omdat moeders s'avonds op school zit. Ach gelukkig vind ik dat leuk om te doen. Maar rede genoeg om nu mijn bedje op te zoeken. Tot morgen maar weer. en SH succes morgen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:47

Ja voorpremiere klinkt spetterend maar dat was het dus niet. Het was gecanceled omdat er te weinig mensen waren. Ik denk een stuk of 12 :=. Maar er waren zelfs mensen uit nijmegen die kwamen. En diekregen als reiskosten vergoeding twee kaartjes voor een musical. Maar ik had echt geen zin om weer naar huis te gaan, dus wij namen genoeg met Jumping.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:03

whaha ik wilde ook optijd naar bed gaan maar inmiddels is het alweer 23:00 :+
Wel al gedoucht en haartjes gewassen, dus kan fris en fruitig mn bed in!
K ga nu maar. Morgen heb k mn wekker alweer om 6:25 staan O:) (ja beetje rare tijd, maargoed :') )

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:07

Oh my. Wat ik nou weer in mijn datingsite inbox krijg :=
Er was een jongen en die vroeg of ik een strandwandeling met hem wou maken. Dus ik had terug gestuurd: vertel eerst eens wat over je zelf. Krijg ik een maitlje terug met een heel verhaal over hem en over wat ie doet en alles. Alleen zonder hoofdletters en met veel spellingsfouten en hij heeft zelf hele rare dingen verteld:
ik ben 197 lang en jeb een normale dikte ik ben grootgeschapen.
En even veder:
ik hoop ook ooit eens te.leren paardrijden als k dan een vriendin heb die.me dat kan lerren. ik ben nog maagd. heb well seks gehad.maar nog niet het pimeltje in het spleetje gestoken om hey zomaar te zegge
geen haast bij. maar hoop toch langzamerhand het wel eens mee ye.maken alsk een relatie krijg. ik hoop dat je x wil afspreken. Dan maken we een mooie wandeling over ut strand.

:')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:09

_O- _O-

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:12

Wat is zijn doel?? Is het een 12 jarig jongetje dat zich verveeld. Of echt die volwassen man die zo denkt een date te scoren??????????