Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovepaints

Re: Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:40

Goed zo Jocye. Jij kan er wat van. Fijn dat het zo loopt en je weer vol frisse moed verder kan.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 22:00

Super Joyce!! +:)+

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 02:03

Wow Joyce, respect!!!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:46

Wow, Joyce, wat een geweldig nieuws!!! Super voor je!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:17

Hahaha nou ik steek altijd al zo in elkaar hoor, dat zeg ik ook altijd tegen mn personeel in de lingeriezaak, of tegen nieuwe werkgevers. Je kunt bij mij een hele hoop doen, ik word niet snel boos, ik geef altijd iemand de kans om iets op te lossen als er een probleem is (en daarom denken mensen vaak dat ik over me heen laat lopen), maar als je mij boos maakt heb je echt de verkeerde aan mij! Dan breekt de hel los hoor... Meestal blijf ik nog wel beleefd, want het heeft geen zin om als een razende stier tekeer te gaan, maar je moet me niet proberen af te schepen, haha. Wel erg leuk, want dat geeft echt een verrassingseffect omdat mensen het niet van me verwachten. :D

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:37

Nou goed hoor, Joyce!

Ik heb iemand hier in de buurt gevonden met een trimsalon en daar ga ik vanavond kennis maken en kijken of ik mee kan helpen. Ze heeft zelf koningspoedels, ben benieuwd.

Verder nog veel aan het bijhouden en hier het huishouden ed runnen. Altijd lekker bezig. Iedereen een fijn weekend!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:50

Dat zou fijn zijn, als je lekker in de buurt terecht kan in een trimsalon! Je moet best lang "stage lopen" voor die opleiding toch?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:29

Joyce, You go Girl! Fijn dat het opgelost is en je weer verder kunt.... *had wel graag een vlieg op de muur geweest toen je daar stond*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:34

Hahaha, Rutger had het eigenlijk op moeten nemen, maar hij zei gisteravond nog: "Nou, ik vond het eigenlijk wel saai zo, het ging allemaal zo makkelijk!" Hij had verwacht dat het op rellen uit zou draaien ;)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:59

Supergoed gedaan Joyce!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:06

Goed aangepakt Joyce :D +:)+ !!!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 10:27

Goed bezig Joyce! :)

Even offtopic:
Hier even een beetje baal dagen gehad (leer gerust, zat er even helemaal doorheen); zoals sommige van jullie weten dat ik al lang (v.a. 19 dec 2010) loopt te sukkelen met mijn enkel.
In het kort; uitgegleden in de sneeuw, gebroken, operatie pinnen, plaatsjes, schroefjes erin. Ik hield veel pijn/last, vroegtijdig materiaal eruit. Ik moest alles weer kunnen, maar hield last/pijn/dik worden. Onderzoeken. Stand van de botten niet goed. 2 weken geleden 3e operatie gehad, opnieuwe materiaal erin om de stand proberen te veranden. Ik had een ontsteking en teveel oud bloed/ bloedproppen erin, dus afgelopen vrijdag 4e operatie. Er zitten nu iets in (antibiotica kralen). Deze moeten er over 10 dagen uit. (5e operatie). En dan over 8 weken weer een operatie om al het material (voor de stand van de botten) er weer uit te halen. Dan weer rust en revalideren.
Afgelopen vrijdag was een totaal onverwachte spoed operatie. Ik moest gewoon op controle en mocht gelijk blijven.

Nu weer een beetje meer ontopic. Dat is zo balen, want je weet er komt een pakketje binnen. Je wilt het zo snel mogelijk allemaal weer versturen. Vriend kan een deel overnemen, maar sommige dingen wil je gewoon zelf doen. Dan heb je voor jezelf nog allemaal dingen gepland om te doen, belastingaangifte afronden etc. Ow dan baal ik zo dat je planning in de war wordt geschopt. Ik had gisteren (toen ik terug kwam uit het ziekenhuis), van alles willen doen. Maar ik was zo moe, ik viel gewoon met laptop en al in slaap!
Vandaag dus maar proberen tedoen, wat ik de afgelopen 2 dagen had willend doen! (bianca, er komt zo mail aan :+)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 11:44

...en dan krijg je mijn niet-complete pakket nog binnen :(:)

Dat blijft altijd bizar hoor , dat alles altijd gaat stapelen , als er ergens iets fout gaat , een ongeluk komt zelden alleen :=

Je hebt mail terug hoor :)

Ik hoop echt dat je van het voorjaar gewoon weer loopt als een kievit , dit duurt zo lang en elke keer onder het mes , voor een gebroken enkel verdorie , hoeveel pech kun je hebben :P :(:)

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:13

Hihihi.. ja dan heb ik ook nog eens een leverancier die een niet-compleet pakket verstuurd. wahhahaha (grapje :+) Nee, is geen probleem kan gebeuren! Ben alleen wel benieuwd waar t gebleven is :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:12

Ik ook , heb echt een black-out gehad blijkbaar :P

Nu ja , we lossen het netjes op dus op zich is het verder geen probleem , het is alleen een beetje suf :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:21

Echt vervelend Soraya, kan me heel goed voorstellen dat je er dan af en toe helemaal doorheen zit... Wat een hoop operaties moet je ondergaan zeg!!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:38

Vandaag een gesprek gehad met de kerel die de database en het betaalsysteem (pay per click) gaat maken. Hij zal het pas klaar hebben in december, dus we kunnen pas 1 januari "live" gaan.. Dat is wel een domper, had toch gehoopt om sneller te kunnen beginnen!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:39

Kun je niet tijdelijk iets anders opzetten? Zou jammer zijn als je maanden inkomsten misloopt natuurlijk.

Ik ben mijn webwinkel aan het vullen :):) . Heb gekozen voor Luondo. Moet hem alleen ook nog even wat persoonlijker maken met de lay-out, want zo'n standaard layout vind ik niks :o .

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:54

Daar hebben we het ook over gehad, maar we denken dat het beter is om pas te starten als het concept echt helemaal naar onze zin is.. Een tussenoplossing lijkt ons meteen veel minder professioneel en het zou jammer zijn als we daardoor eventueel negatieve publiciteit krijgen..

Oeh leuk om je webwinkel helemaal klaar te maken, spannend!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:07

@Mallootje: Door alle chaos van afgelopen tijd ben ik het denk ik even vergeten... Maar wat doe jij ook alweer?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:21

Het is eigenlijk mn vriend zn zaak, maar ik help wel veel :) Hij wil online bijles gaan aanbieden onder de vorm van filmpjes, presentaties en oefeningen.

We hebben nu wel een soort tussenoplossing gevonden, dat we onze bestaande "handleidingen" op papier gaan aanbieden, in afwachting dat onze site helemaal klaar is voor het zuivere online gebeuren :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:21

Nou, net weer een accountant over de deur gehad, maar die ligt toch echt wat (beetje boel) boven mijn budget :P . 1250 euro per jaar :o . Dat gaat hem niet worden vrees ik _O- .
Verwacht nu nog 2 offertes en a.s. donderdag heb ik nog een afspraak staan. Gisteren had ik echt een topgesprek gehad met een jonge meid die nog niet zolang is gestart, maar al wel veel ervaring heeft. Ik hoop dat zij een mooie prijs kan maken. Wil eigenlijk niet mijn hele winst naar een accountant brengen _O- .

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:57

Net de andere offerte binnengehad, is ook 960 euro... Hmz, misschien toch nog even verder kijken := .
Waarom is het voor mij nou zo duur _O- .

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:09

Ik ken nog wel iemand die niet zoveel rekent maar die zit niet bij jou om de hoek.

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:21

hoi!

ik probeer/wil jullie even volgen.
Over een tijdje wil ik misschien een kleine onderneming startten in Agrarische Dienstverlening en Events.
Maar het is allemaal nog in idee stadium.. :o