Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Ik zit met hetzelfde, ik heb midden juni mijn master rechtsgeleerdheid gehaald en ben ook aan het solliciteren. Alleen ze vragen idd overal ervaring, maar door drukte van de studie en prive omstandigheden niet eerder kunnen werken.
Jaime_ schreef:Hier ook nog steeds werkzoekend.. (had me al eerder gemeld in een ander deel)
Tot nu toe enkel gesolliciteerd op blijkbaar al vervulde vacatures (haal die dan ook eens van internet! ) of open sollicitaties verzonden met als respons dat ze op dit moment geen openstaande vacatures hebben..
Dus de zoektocht gaat hier lekker door...
Wat zoek ik:
- Werk op HBO niveau te combineren met studie (dus management, orginisatorisch, commercieel etc.)
- Paardgerelateerd (mag ook voerbedrijf, tijdschrift o.i.d. zijn)
- 20 a 25 uur per week
- omgeving Twente
Cowgirl schreef:Op een paard gerelateerde baan moet je je niet blindstaren.
Ik zou het ook graag willen, zoek er ook naar en zou leuk zijn als ik het vind maar het is geen must.
Vandaag 3 soll gedaan in de richting Logistiek waarvan 1 opleiding (+baan)
Ilja000 schreef:Juud87 schreef:@Ilja, laatst stonden jullie er toch ook al op? Is er eentje weggegaan of is de nieuwe niet bevallen? Ik ga niet solliciteren, heb helaas geen orun, dus sja..
Laatste keer is inderdaad een ruim half jaar geleden geweest. Toen ging er iemand weg. Nu gaat een van mijn collega's naar het buitenland om daar met paarden te werken. Echt heel gaaf!
Lol, Juud, wordt tijd om Orun te doen hoor
Tulandro schreef:Douraque schreef:Ik zit met hetzelfde, ik heb midden juni mijn master rechtsgeleerdheid gehaald en ben ook aan het solliciteren. Alleen ze vragen idd overal ervaring, maar door drukte van de studie en prive omstandigheden niet eerder kunnen werken.
Douraque, waar heb je rechtsgeleerdheid gevolgd?
Ik heb morgen een sollicitatie.. bij een bedrijf dat mij heel erg aanspreekt.. dus duim maar voor me!
Steentje schreef:Ik zag net dat ik een voicemailbericht had van een uitzendbureau, of ik interesse had in een baan als klantenservice medewerker en of ik per direct beschikbaar was..