Ooh leuk

Wordt ook wel mooi denk ik, al zal ik het zelf nooit nemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dat kleurtje is echt heerlijk zomers 
De kleur vind ik ook mooi. Die kast staat er ook top!

De komende paar weken ga ik dus druk op jacht naar meubels en zo. 
Hoe groot is jouw kamer? Leuke huisgenoten? Welke stijl ga je inrichten?
Ik zit in Utrecht!
En waar zit je ongeveer in Utrecht? Heb zelf nu ook een kamer, maar die is niet zo groot.
Krijg je ook die kleur op je muur? Ziet er erg lief uit!
Ik betaal er al mijn ribben uit mijn lijf voor, €400,- Dit zal alleen het eerste half jaar knijpen worden. Alhoewel. Ik heb met mijn minor 2 lesdagen en dan kan ik dus 3 dagen werken, wat resulteert in een lekker maandsalaris! Het laatste halfjaar heb ik mijn eindstage waar ik voor betaald wordt, dus dan kom ik goed uit! Anders had ik nóóóóóóóit van mijn leven zo'n dure kamer genomen
Ik denk dat het zich wel gaat redden
Sowieso tot november heb ik geen zorgen! 
Passen meten en de hele mikmak... pffff Voor het een beetje leefbaar staat hahaha IkbenMarije schreef:Hij is zo'n 16m2 geloof ik, maar ik verlies helaas aardig wat ruimte door planken, balken en enigszins schuine wanden. M'n huisgenoten lijken me heel aardig, één van de meiden is ook net nieuw, die was toevallig met haar vader een beetje aan het kijken hoe en wat zij gaat doen met haar kamer toen ik daar kwam. Ik wil het graag in een beetje Franse stijl inrichten. Er ligt heel mooi, licht laminaat in, dus daar wil ik alles een beetje op afstemmen.Hey Summerly! BedanktHoe groot is jouw kamer? Leuke huisgenoten? Welke stijl ga je inrichten?

eerste half jaar minor, laatste half jaar eindstage!
Franse stijl vind ik erg mooi!! Zag toevallig vorige week in de flair een stuk van iemand die haar huis zo had ingericht!