Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:Bij reply komt de naam van die persoon automatisch in je schrijfvlak te staan met een @ ervoor, zodat die persoon hier ook bericht van krijgt (Mentions!). Als je een bericht wilt retweeten, dan kopieer je de tweet en zet je RT voor, of je drukt op de knop retweet!
holly schreef:Ik heb bij jou op retweeten geklikt. Je bent nu iig groen![]()
Verder zie ik niks gebeuren. Zal wel weer blond zijn haha.
Ja tot zover snapte ik het 11A, maar wat doet het vervolgens? Waar gaat die retweet heen?
En hoe komen die onbekende in mijn timeline? (of hoe kom ik als onbekende in iemand anders zijn timeline?)
Suelza schreef:Oh joh?! Ik moet er ook even voor gaan zitten. Ik snap er allemaal nog niet zoveel van, haha!
Ik heb jou overigens wel in mijn lijst zien verschijnen dus zal wel even wat retweeten dan
Georgette schreef:Dat van dat retweeten begreep ik ook niet, dus bedankt voor de uitleg!
11AFotograaf schreef:@Leandros: Is inderdaad een heel moeilijk onderdeel! Ik denk dat als je het kleinschalig houdt en niet te veel op voorraad hebt, je geen problemen zult hebben! En misschien is je boekhouder hier bij betrekken ook wel een goed idee! Die is meestal heel goed op de hoogte van deze regels!
XLeandrosX schreef:Datzelfde artikel had ik hierboven ook al genoemdGister kwam ik dit artikel tegen: http://www.nu.nl/internet/2491512/-klei ... onnis.html
Wel iets om rekening mee te houden als je een webwinkel wilt gaan beginnen. Dus wellicht een idee om eerst bij de gemeente te informeren wat hun beleid is op het gebied van webwinkels.
Pffff al die regels, soms zie je door de bomen het bos niet meer....
yvonnepuntnl schreef:XLeandrosX schreef:Datzelfde artikel had ik hierboven ook al genoemdGister kwam ik dit artikel tegen: http://www.nu.nl/internet/2491512/-klei ... onnis.html
Wel iets om rekening mee te houden als je een webwinkel wilt gaan beginnen. Dus wellicht een idee om eerst bij de gemeente te informeren wat hun beleid is op het gebied van webwinkels.
Pffff al die regels, soms zie je door de bomen het bos niet meer....
Volgens mij beginnen met zulk soort zaken de problemen pas, wanneer de buren gaan klagen. Zolang je geen overlast bezorgd en er van buitenaf niet al teveel van te zien is, kom je niet snel in de problemen.