Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnepuntnl schreef:cornelie schreef:Jeetje, waarom??Ik moet elke maand btw aangifte doen.
Hilda79 schreef:Ben wat afwezig de laatste tijd hier. Wij hebben een heftig sterfgeval in de familie. Vandaag de crematie gehad.
joyce2 schreef:Mensen, weer eens een vraagje van mijn kant! Hoe vaak per jaar moeten jullie belastingaangifte doen? En wat voor dingen besteed je nog meer uit aan een administratiekantoor? Dan kan ik ff berekenen hoeveel geld ik straks kwijt benen ben ook wel nieuwsgierig wat jullie hiervoor betalen! Ik heb nu van 3 bedrijven de tarieven doorgekregen, maar ze hebben het alle3 anders omschreven, dus ik moet even puzzelen wat voor mij het meest praktische is.
Hilda79 schreef:BTW kun je echt met Minipak zonder enige kennis zelf doen!
Je klikt op btw en er staat klip en klaar wat je in moet vullen.
Tenzij je aan het buitenland gaat leveren en bijvoorbeeld met verlegde btw werkt dan zou ik eerst het door een ander laten doen of met hulp.
joyce2 schreef:Ben je dan niet bang dat je regeltjes/dingetjes over het hoofd ziet, die je misschien best wat geld op hadden kunnen leveren? Ik neem aan dat dat allemaal niet in het programma verwerkt zit...
Hilda79 schreef:@ Cornelie, hij wil het niet doen.
Heb hem voor m'n neus. Vinkjes in voorlopig, Saldi eindbalans 2010 overnemen, Btw-journaalpost aanmaken (aanmaken in dagboek 90 memoriaal. Als ik dan op doorgaan klik krijg ik de volgende foutmelding:
"Grootboekrekening voor boeking van het resultaat (meestal Kapitaal of Eigen vermogen) niet ingegeven" als ik dan op OK druk doet hij niets.
joyce2 schreef:Ben je dan niet bang dat je regeltjes/dingetjes over het hoofd ziet, die je misschien best wat geld op hadden kunnen leveren? Ik neem aan dat dat allemaal niet in het programma verwerkt zit...
Nouks schreef:Als vooral dat laatste gedeelte ook meegenomen wordt heb ik evt. ook interesse ivm interieurfotografie wat ik op wil gaan pakkenJa, we gaan in de studio werken, maar waarschijnlijk word het een gedeelte "werken met studio-apparatuur" en een gedeelte "werken met doehetzelf, bestaand licht etc etc".