@ Realmagic..Wat balen zeg, je had je er ook zo op verheugd en zo een goed gevoel erover! Hoe kwam het dat ze voor die ander gingen? Dat is inderdaad ook raar, alsof ze niet eens gelezen hebben...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:En wat heb je toen gedaan dan? Nog teruggemailt oid?
dark_moon schreef:xkusssx schreef:Ik zet ook nog maar eens een stipje (in het vorige topic ook al eens gereageerd). Ik ben nog steeds op zoek, nog 6 weken te gaan bij mijn huidige werkgever en dan is mijn contract voorbij
Zoekt er iemand nog een fulltime baan (36-40 uur) in de administratie in de omgeving van Doetinchem? Je moet wel affiniteit hebben met de agrarische sector (melkveehouders, akkerbouwers, varkenhouders ed.). Van een boerderij komen is helemaal een pré. Voorkeur gaat uit naar een jonger persoon. (schat in tussen de 20-30 ongeveer) Interesse... PB me maar (is mijn huidige functiehahaha dan geef ik even meer info over bij welk bedrijf en de vacature.
We moeten elkaar toch een beetje helpen he, in deze tijden....
wwillemijn schreef:Maar er stond in: Graag nodigen wij u uit voor oriënterend gesprek. YIHAAAA!! Het is een kantoorfunctie binnen de paardenbranche, blijer kun je mij niet maken! Toch nog een grote lichtpunt in een ontzettende nare week! Mijn weekend is voor een deel weer helemaal goedEn nu ONTZETTEND duimen dat ik daar mag gaan werken. Eindelijk een baan in mijn vak binnen mijn favoriete branche!
wwillemijn schreef:Wat een gedoe met dat solliciteren! En als ik hier zo lees gaat het bij jullie niet veel anders.
Maar gelukkig mag ik nog wel redelijk vaak op gesprek komen
Ik kreeg vanmorgen een mailtje in mijn inbox met als titel: "bevestiging ontvangst sollicitatie enz."
Dus ik dacht, ok, weer een afwijzing. En dat zou echt balen zijn geweest want het is ECHT mijn droombaan. Maar er stond in: Graag nodigen wij u uit voor oriënterend gesprek. YIHAAAA!! Het is een kantoorfunctie binnen de paardenbranche, blijer kun je mij niet maken! Toch nog een grote lichtpunt in een ontzettende nare week! Mijn weekend is voor een deel weer helemaal goedEn nu ONTZETTEND duimen dat ik daar mag gaan werken. Eindelijk een baan in mijn vak binnen mijn favoriete branche!
Citaat:laten we hopen dat de aanhouder wint. ik word er echt gek van dat er gewoon geen vacatures vrijkomen op me werkveld buiten de varkenssector en sales (diervoeding). ik moet toch is moet verzamelen om een open sollicitatie te schrijven. maar vind het zo moeilijk aangezien ik niet precies weet welke functies me wel liggen. kan moeilijk vermelden dat ik solliciteer op ik heb eigenlijk geen idee wat ik wil behalve sales
evdpanne schreef:Ach ja ik ben HBO-rechten afgestudeerd, heb veel werkervaring alleen niet gericht..... Voor banen in mijn vakgebied heb ik niet genoeg ervaring en bij banen buiten mijn vakgebied krijg ik te horen dat ik niet aangenomen wordt omdat ze verwachten dat ik vertrek als ik iets in mijn straatje vind. Hoe moet je dan ooit een baan vinden...