Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

zweverig vind ik de studie niet inderdaad. Filosofie gaat misschien wel wat verder dan de dingen waar je normaal gesproken over nadenkt, maar wel op een 'wetenschappelijke manier'. Je zit niet in een groepje met een glas wijn eindeloos over "het leven" te praten haha
En statistiek moeilijk, tsja, dat is heel persoonlijk inderdaad.
statistiek is vooral een kwestie van goed bijhouden, en een beetje inzicht helpt wel.
san0123 schreef:Ik ook mn P, eindelijk statistiek 2 gehaald bij de 4e kans!
Tsaartje, ben wel benieuwd wie jij bent, want ik zit dus dan bij jou in het jaar!
Had je vandaag D&B-C?!
Misschien het enige zweverige vak (vind ik dan) die er bij zit. Gaat over de kritische reflectie die je moet hebben als orthopedagoog. Morgen nog leer en onderwijsproblemen en dan vakantie! Leuk dat je in mijn jaar zit. Zullen we elkaar vast wel eens gezien hebben met tentamens (heel misschien bij colleges.. maar ben niet zo'n college ganger..
)
san0123 schreef:Ik denk dat dat meer een zweverige docent is
Voor diegenen die volgend jaar 2de jaar gaan doen, waarschijnlijk krijgen die het dan van een andere docent. Heb gehoord dat ze alleen maar bij de avondopleiding les gaat geven. Moet zeggen dat ik er niet echt rouwig om ben
, record van Roggen dit jaar met nakijken is 4 maanden!!)