san0123 schreef:Ik ook mn P, eindelijk statistiek 2 gehaald bij de 4e kans!
Tsaartje, ben wel benieuwd wie jij bent, want ik zit dus dan bij jou in het jaar!
Had je vandaag D&B-C?!
Ja die had ik gisteren
Misschien het enige zweverige vak (vind ik dan) die er bij zit. Gaat over de kritische reflectie die je moet hebben als orthopedagoog. Morgen nog leer en onderwijsproblemen en dan vakantie! Leuk dat je in mijn jaar zit. Zullen we elkaar vast wel eens gezien hebben met tentamens (heel misschien bij colleges.. maar ben niet zo'n college ganger..
)
Wat betreft statistiek, de cursus zit wel goed inmekaar.. en alles wordt van begin af aan uitgelegd, dus denk dat je met weinig wiskundekennis het ook wel kan halen. Moet je het wel vanaf het begin goed bijhouden. En ook zijn er verplichte praktica (bij de rug dan) die je ook helpen oefenen met de stof. Kan je wel aanraden om ook met name de oefententamens te oefenen. Die zijn vaak erg waardevol omdat de tentamens erg op elkaar lijken in de soort opgaves die er in zitten. Enige wat hij doet is vaak andere cijfers en gegevens gebruiken, maar de methode van de opgave, dus hoe aan te pakken blijft vaak hetzelfde. Ik heb Wiskunde B gehad en dus weinig statistiek en heb beide ook gehaald. Met name door oefententamens oefenen.