Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Xono, mooi logo en fijn dat je de fotografen vermeldt. Voor je opmerking, ik vind het ook vervelend om door een ellenlange lijst te moeten scrollen.
a) bij de resultaten van de klanten kan alleen de foto' s zetten, waar je dan op moet klikken en dan krijg je de resultaten, en ik zou bij resultaten voor 2009 gaan schiften, alleen de belangrijkste erop zetten)
b) "resultaten van mij" dat klinkt zo "ons kent ons", doet mijn tenen krullen. Zet er gewoon resultaten en daaronder resultaten leerlingen (klinkt ook wat meer begaan dan klanten, tenslotte heb je een mentorfunctie) dan ziet iedereen het verschil
Citaat:En ik ben ook geen westernkenner maar ik begrijp de kritiek op de foto' s, ik vind ze soms ook niet flitsend genoeg. Bij een western ruiter verwacht ik (ja ja, cliché) een foto van een fikse sliding of felle actie tijdens het cowcutten of barrelracen (maar dat doe jij niet begrijp ik hahaha).
Citaat:Ik bedoel het niet denigrerend, maar als ik het (hele lange) verhaal van jou lees, dan krijg ik een beetje het idee: jongen kan aardig rijden en gaat nu zelf een beetje les geven.
Maak je eigen verhaal wat professioneler, niet alles hoeft in detail meegegeven te worden.
Citaat:Je zegt dat een paard in training op een pensionstal in de buurt gaat staan, graag een link naar de site of toch tenminste foto' s van de facitiliteiten. Staat het dier daar in een hokje tussen de lespony' s of in een superdeluxe onderkomen? Voeding? Drukte?