Tegen ons is gezegd dat er een binas voor je ligt in de examenzaal en als je een biodata wilt, moet je die zelf meenemen! En er is gezegd dat je ze beide op de tafel mag hebben.
Targaryen
Geplaatst: 06-05-10 16:40
Isjtar schreef:
Huh? Volgens mij mag je biodata wel bij het examen gebruiken hoor? Dat heeft mijn lerares iig wel steeds gezegd...
Je mag niet allebei, dus of BioData, of Binas!
Ben de hele dag al bezig met biologie leren, het is zoooveel (en moeilijk ! ) Ben nu wel een beetje gaar!
Zie nou inderdaad staan dat je moet kiezen (wat ik een beetje vreemd vind). Ik neem 'm wel mee en ik zie wel wat ze ermee doen! Binas ligt bij iedereen op tafel bij ons op school..
Ik vind het ook vreemd dat je moet kiezen.. Allebei afzonderlijk zijn toch toegestaan?
Hmm, ben nu wel benieuwd naar Biodata haha. Maar ben aan 't googlen en lees van heul veel dat ze Biodata veel onduidelijker vinden dan Binas.. En ik heb nooit Binas bij toetsen mogen gebruiken dus ken sowieso wel heel veel uit mn kop.
Ja daarom dat lijkt mij ook wel fijn. Alleeeen wss ga ik dan alles nog even voor de zekerheid checken 'want het staat er toch allemaal in' en dat schiet ook niet op.