[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:34

Wash et ook opzich wel, heb wel een paar keer heel hard gegild :=
en heb nog steeds een wiebel gevoel in mijn benen :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:47

Dat kan ik me voorstellen ja :P Krijg al de bibbers al ik eraan denk :P

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:44

Mensen ik heb zoooo veel zin om klaar te zijn met de middelbare school! Ik denk echt elke dag aan volgend jaar :):)
Zal het vast ook nog wel gaan missen, maar op dit moment kan het me niet snel genoeg gaan..

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 23:01

Ja echt he. Ik ben vandaag per direct uit de feestcommissie gestapt terwijl ik daar al twee jaar leiding had. Ik was die mensen en het gebackstab helemaal zat... Volgend jaar wordt heerlijk! Lekker studeren , werken, eigen kamertje en misschien zelfs samenwonen =D omg. Ja ik wil. Ik trouw met mijn toekomst.. Wat zijn jullie plannen voor volgend jaar?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 23:03

Hahahha leuk he, om het erover te hebben. Ik ga eerst heel lang werken en dan voor drie maanden naar Canada. Heb er zoo'n zin in :):)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 23:04

Oh dames, ik deel jullie enthousiasme! :D Kan ook niet wachten tot dat ik dat papiertje in mn handen heb...

Ik ga in de zomer 2 maanden in de Ardennen op een vakantiepark werken, dan 6/8 maanden werken, rijbewijs halen en dan een maand naar de USA.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 23:22

Ik ga eerst in de zomer op een grote paardenstal werken. Dan hoop ik ingeloot te zijn voor Geneeskunde en en daar lekker aan te beginnen. Misschien op kamers (ligt eraan waar ik ingeloot wordt), werken studeren etc. Gewoon een heel ander leventje!
Ben idd ook die school vreselijk zat. Stelletje mierenneukers over allemaal stomme regeltjes :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 23:51

Pff ja middelbare school heb ik nu ook wel gehad. Vorig jaar was ik er nog niet aan toe geweest, maar nu wel.
Mijn plannen:
Examen doen, hoop echt enorm dat is slaag. Nationale HTC dag rijden. Op vakantie naar barcelona. Instructieweek kamp Ermelo. Dan ingeloot worden voor DG en zo niet dan ga ik lekker pedagogische wetenschappen in (waarschijnlijk) groningen studeren. Op vakantie met the family. Nog 3 weekjes werken en dan studeren!
Hopelijk kan ik thuis blijven wonen en nog een eind verder komen met mijn paard. Misschien nog een jaar mee mogen rijden bij het HTC of een veulentje fokken. En gewoon gelukkig zijn/worden, hopelijk past het 'studentenleven' me een beetje (denk het niet echt eigenlijk :P). En hopelijk eens het juiste 'dekseltje' vinden dat bij mij past

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 01:28

Jeuj, PWS presentatie ging goed! :D

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 08:24

Wat een gave plannen hebben jullie allemaal zeg! Ik helemaal niet, ik baal er zo van ;(
Lijkt me echt gaaf o miets te ondernemen, naar het buitenland ofzo, maar dat durf ik niet.. En ik weet ook niet welke studie ik wil want ik vind zoveel leuk. Echt stom.

Goedzo Tess! Weet je al een punt of niet? :)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:00

Ik ben de middelbare school ook wel echt zat. Vorig jaar eigenlijk al. Ga tussen de examens en uitslag in op vakantie met mams op vakantie naar Albufeira. Daarna ga ik als het goed is 2 maanden in een verzorgingshuis werken, en daarna nog een weekje op vakantie met een vriendin naar Sunny Beach. En dan begint de introductie van de Uni al weer. Ga gezondheidswetenschappen in Maastricht studeren :)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:35

Iedereen heeft inderdaad van die spannende plannen. Ik ga een tweede baan nemen in de horeca. Ik denk bij een hotel op schiphol ofzo. In de bediening van de bar.. Ik hou heel veel van mijn gewone baan maar ik verdien veel te weinig om volgend jaar rond te komen. Na de vakantie zie ik wel wat ik ga doen qua baantje.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:41

Ik was helemaal vroeg opgestaan om gs te leren maar ik heb echt de motivatie niet. Ik haal toch wel weer net aan een 6 ik kan geschiedenis gewoon echt niet ... Stom vak. Ik scheit hem echt voor straks

zeikpost. Ftw

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:48

Ik was ook vroeg opgestaan, maar net 3x overgegeven ofzo. Gaat lekker :\ En ik zie er niet uit en mn haar is ineens heel vet, kan me echt niet vertonen zo :x
Maar ik heb dadelijk PO scheikunde dus ik moet wel.

Zeikpost x2! gezellig :):)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:00

Flowerpull schreef:
Wat een gave plannen hebben jullie allemaal zeg! Ik helemaal niet, ik baal er zo van ;(
Lijkt me echt gaaf o miets te ondernemen, naar het buitenland ofzo, maar dat durf ik niet.. En ik weet ook niet welke studie ik wil want ik vind zoveel leuk. Echt stom.

Schijt aan school, neem een tussenjaar, ga met mij naar de USA. *\o/*

Oke ik geef toe, ik ben ook een schijterd en wil liever niet alleeen. :')

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:30

De moeder van me vriend heeft me een wiskundedingest doorgestuurd wat ze niet snapt (iets met chocolade en leeftijd berekenen enzo. zo'n ding dat altijd uitkomt) en vroeg of ik eht wilde verklaren.

Ik snap het wel. Maar ik kan het niet uitleggen :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:56

ik ging ook vroeg uit bed om mijn engels woordjes nog even te stampen en de grammatica door te nemen..over 10 min ga ik weg en dan vanmiddag nog ff ploeteren op duits literatuur en scheikunde (21 hoofdstukken)

Fijn dat presentatie goed ging tessa!

Naar de USA lijkt me ook gaaf, maar dan moet mijn engels wel drastisch verbeteren :P

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:28

Oh dat leer je daar binnen no-time. Echt waar, dat gaat zooo snel zodra je in een ander land bent. Ik heb oiok echt zin in mijn 9 maanden Spain. Kan nieet wachten.

Nu eerst mondeling goed maken.. Weet iemand hier een goede criterium voor literatuur? Waarom is iets literatuur? Echt een moeilijke vraag.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:33

Wat hebben jullie allemaal lekkere plannen voor volgend jaar zeg! Ik kan zelf ook niet wachten tot ik ingeloot wordt voor geneeskunde in Maastricht en op kamers kan gaan en ook misschien samenwonen :)

Voor mn bio herkansing heb ik een 6.7 gehaald, dus dat is erg mooi :) (Had eerst een 5 :P)
Net mn Individual Oral gehad voor t IB examen, en ik heb gefaald geloof ik. Bij die oral krijgen we een pagina uit een boek voor onze neus en hebben 20 minuten de tijd om voor t bereiden op de Oral zelf. Je moet dan in de oral vertellen over structuur, thema's, characters, relationships etc., je moet eigenlijk gewoon de hele pagina analyseren :x T is gewoon poedersuiker en ik had ook nog eens een poedersuiker pagina voor mn neus _-:( Je moet dan 7 minuten helemaal zelf praten en daarna gaat je docent nog wat vragen ofzo stellen. Alles wordt opgenomen en wordt opgestuurd naar het IB gebouwtje. Voor mijn gevoel praatte ik tekort en ik kon niet genoeg examples geven :n

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:03

Zoooo... Ik zou me die 20 minuten echt helemaal bagger schijten! * Sorry, voor het taalgebruik!
Misschien valt het wel mee. Maar wat is IB examen?

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:41

:wave:

Voor mij ook al een tijdje geweest dat ik hier ben geweest.. Heel erg druk met een economie PO. := Laat maar zeggen: 08:00 opstaan en naar school, rond 15:00 terug, beginnen met economie tot 01:00/02:00 snachts en zo een paar dagen lang.. Nu is hij wel bijna af, maar wel 145 pagina's. :=

Wow echt erg wat er op die school is gebeurd.. :oo Eigenlijk echt raar dat dat 2 jaar lang heeft kunnen duren zonder dat ze erachter zijn gekomen.

AnnaaX schreef:
Ik had juist het idee dat Vietnam makkelijker was :)
Ik zie heel erg op tegen Dynamiek en Stagnatie :=

Hier hetzelfde. :j Maar dat komt misschien ook wel omdat ik Dynamiek en Stagnatie een beetje saai vind. :+

Leuke plannen hebben jullie voor volgend jaar. :):)

FantasyB schreef:
Ik was helemaal vroeg opgestaan om gs te leren maar ik heb echt de motivatie niet. Ik haal toch wel weer net aan een 6 ik kan geschiedenis gewoon echt niet ... Stom vak. Ik scheit hem echt voor straks

zeikpost. Ftw

Hoe ging het? :(:)

Flowerpull schreef:
Ik was ook vroeg opgestaan, maar net 3x overgegeven ofzo. Gaat lekker :\ En ik zie er niet uit en mn haar is ineens heel vet, kan me echt niet vertonen zo :x
Maar ik heb dadelijk PO scheikunde dus ik moet wel.

Zeikpost x2! gezellig :):)

Beterschap :(:) En hoe ging SK?

Jeetje Istjar dat lijkt me moeilijk. :oo Waarvoor moet je dat precies doen?

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:43

:roll: Pfft wat een zeikschool heb ik..

Ik ben dinsdag een uur niet naar school geweest omdat ik toen voor duits een toetsje had over een boek.. Dit heb ik niet kunnen voorbereiden omdat ik te druk was met economie.. Komen ze vandaag, ja je hebt een 1 voor die toets en de volgende keer dat je spijbelt moet je op je vrije dag komen kauwgom krabben. Doe normaal :roll: Ik heb in deze 6 jaar dat ik op school zit nauwelijks gespijbelt, ik haal goede cijfers én ik was niet gegaan omdat ik druk bezig was met iets anders voor school.. Nu telt dat toetsje echt maar heeeel weinig, dus ik zit er niet mee.. Maar ik vind het wel dom hoe het gaat. := En ik ga ook echt niet kauwgom krabben, ze komen maar met iets nuttigers en ik weet mijn tijd wel beter te besteden. :+ Domme zeikregels..

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:44

Ik heb trouwens 42 punten voor de biologie olympiade. :):) Dat is best goed, omdat het hoogste bij ons op 54 lag. En ik ben degene met de hoogste score zonder N-profiel. Het is alleen heel lachwekkend, want ik heb het zo afgeraffeld. Ik had totaal geen zin, snapte er niks van en ik heb echt gegokt. Ik was na een uur al klaar.. En dan toch 42 punten _O- _O- Ik moest zo hard lachen toen ik die score hoorde. :')

*Egoposten uit O:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:48

Mijn hemel een PO economie van 145 pagina! Respect zeg..

*gaat weer aan duits literatuur*

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:51

Ja ongeveer evenveel tijd als PWS heb ik erin gestopt. :')

Succes met duits. :)