en heb nog steeds een wiebel gevoel in mijn benen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Krijg al de bibbers al ik eraan denk
Kan ook niet wachten tot dat ik dat papiertje in mn handen heb...
). En hopelijk eens het juiste 'dekseltje' vinden dat bij mij past 

En ik zie er niet uit en mn haar is ineens heel vet, kan me echt niet vertonen zo
Flowerpull schreef:Wat een gave plannen hebben jullie allemaal zeg! Ik helemaal niet, ik baal er zo van
Lijkt me echt gaaf o miets te ondernemen, naar het buitenland ofzo, maar dat durf ik niet.. En ik weet ook niet welke studie ik wil want ik vind zoveel leuk. Echt stom.

(Had eerst een 5
)
T is gewoon poedersuiker en ik had ook nog eens een poedersuiker pagina voor mn neus
Je moet dan 7 minuten helemaal zelf praten en daarna gaat je docent nog wat vragen ofzo stellen. Alles wordt opgenomen en wordt opgestuurd naar het IB gebouwtje. Voor mijn gevoel praatte ik tekort en ik kon niet genoeg examples geven

Laat maar zeggen: 08:00 opstaan en naar school, rond 15:00 terug, beginnen met economie tot 01:00/02:00 snachts en zo een paar dagen lang.. Nu is hij wel bijna af, maar wel 145 pagina's.
Eigenlijk echt raar dat dat 2 jaar lang heeft kunnen duren zonder dat ze erachter zijn gekomen.AnnaaX schreef:Ik had juist het idee dat Vietnam makkelijker was
Ik zie heel erg op tegen Dynamiek en Stagnatie
Maar dat komt misschien ook wel omdat ik Dynamiek en Stagnatie een beetje saai vind. 

FantasyB schreef:Ik was helemaal vroeg opgestaan om gs te leren maar ik heb echt de motivatie niet. Ik haal toch wel weer net aan een 6 ik kan geschiedenis gewoon echt niet ... Stom vak. Ik scheit hem echt voor straks
zeikpost. Ftw

Flowerpull schreef:Ik was ook vroeg opgestaan, maar net 3x overgegeven ofzo. Gaat lekkerEn ik zie er niet uit en mn haar is ineens heel vet, kan me echt niet vertonen zo
![]()
Maar ik heb dadelijk PO scheikunde dus ik moet wel.
Zeikpost x2! gezellig
En hoe ging SK?
Waarvoor moet je dat precies doen?
Pfft wat een zeikschool heb ik..
Ik heb in deze 6 jaar dat ik op school zit nauwelijks gespijbelt, ik haal goede cijfers én ik was niet gegaan omdat ik druk bezig was met iets anders voor school.. Nu telt dat toetsje echt maar heeeel weinig, dus ik zit er niet mee.. Maar ik vind het wel dom hoe het gaat.
En ik ga ook echt niet kauwgom krabben, ze komen maar met iets nuttigers en ik weet mijn tijd wel beter te besteden.
Domme zeikregels..
Dat is best goed, omdat het hoogste bij ons op 54 lag. En ik ben degene met de hoogste score zonder N-profiel. Het is alleen heel lachwekkend, want ik heb het zo afgeraffeld. Ik had totaal geen zin, snapte er niks van en ik heb echt gegokt. Ik was na een uur al klaar.. En dan toch 42 punten
Ik moest zo hard lachen toen ik die score hoorde.