Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:42

Ik moest om half 8 beginnen. Mijn scooter wil niet starten. Hij staat nu lekker warm binnen op te warmen en dan probeer ik het zo weer. Hoop alleen dat ik door die berg sneeuw ga komen die hier ligt. Op de hoofdwegen gaat het wel maar daar moet ik eerst zien te komen.

Ik probeer al vanaf kwart over 7 me werk te bellen en krijg steeds de voicemail. Dat vind ik nog het ergste. Ik baal er al van dat het weer niet mee werkt en ik weer moet bellen dat ik of later kom of niet kom. En dan nemen ze niet op.

kazan

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:45

ik heb net het kantoor gebeld en die zegt ja als je het niet aandurft of om welke reden niet kan naar je clienten dan gaat het over.
Maar mijn planner is er pas om 8uur en ik zou al om 8:15uur bij mn 1e client moeten zijn.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:48

Lastig is dat he? Dat je niet meteen kunt bellen dat het niet gaat lukken. Maar eerst nog moet wachten voordat er iemand aanwezig is.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:49

Zow ik ben op mijn werk. Het stoptreintje heeft zijn werk gedaan, nu maar afwachten hoe de rest van de dag loopt.

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:50

Vandaag ben ik vrij, helaas door een trieste gebeurtenis (crematie) maar ben wel blij deze morgen geen last te hebben van weer/ verkeer.
Werden we net wakker gebeld door mijn broer dat hij niet weg komt (handrem bevroren). Dus mijn vriend is onderweg om hem te helpen, maar heeft ondertussen ook alweer 2 buren op weg geholpen.
Gisteren naar stal toe was het ook bijna niet te doen, hoop dat het snel over is met dit weer!
Voor iedereen die op het punt staat te vertrekken: veel succes en doe voorzichtig

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:05

_Rosanne_ schreef:
Vandaag ben ik vrij, helaas door een trieste gebeurtenis (crematie) maar ben wel blij deze morgen geen last te hebben van weer/ verkeer.
Werden we net wakker gebeld door mijn broer dat hij niet weg komt (handrem bevroren). Dus mijn vriend is onderweg om hem te helpen, maar heeft ondertussen ook alweer 2 buren op weg geholpen.
Gisteren naar stal toe was het ook bijna niet te doen, hoop dat het snel over is met dit weer!
Voor iedereen die op het punt staat te vertrekken: veel succes en doe voorzichtig

Ik heb donderdag een crematie,hoop dat de sneeuw dan een béétje verdwenen is,anders weer een vervoersprobleem...
Ik wens je veel sterkte _Rosanne_

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:08

ik lig nog in bed maar als ik hoor hoe ze allemaal hier buiten bezig zijn om weg te komen met de auto draai ik mij nog een keertje om.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:08

Stadsbussen in Groningen rijden weer!!

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:11

Zo, vanmorgen met de Eend gelukkig weggekomen uit Utrecht en in Driebergen beland binnen 40 minuten, A27-A12. Best te doen op die dunne bandjes! haha, supereend
Bij mijn werk is er geen optie, je moet gewoon komen!! Dus auto gister alvast uitgegraven. Ik sta nu echter weer vast, de parkeerplaats op werk was een dik pak sneeuw...dus ik kom na mijn dienst niet meer weg zonder hulp haha

Gister was het echter wel slikken, moest van Utrecht naar de stal in Doorn, binnendoor....en terug door heftige sneeuwval. Zondag moet ieder zijn eigen paard doen hier. Dus toen ik en Snackie op stal waren, even rondgebeld en zo wat mensen een ellenderit bespaard. Kijk, als je moet moet je, maar als iemand even voer erin gooit (en water... bevroren leidingen grrr) komt dat paard ook wel rond.

Ik zou als ik onmisbaar was zeker naar mn werk (proberen te) gaan, maar kan me goed voorstellen dat als je echt buitenaf woont je gewoon niet weg komt! Tja, dan houdt t gewoon op.
Succes allen!! (:)

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:12

Nou ik ben weer binnen, de auto sneeuwvrij gemaakt maar ik kan niet meer wegkomen.
Op gehoopte sneeuw, dus nu ga ik straks mijzelf maar weer uitgraven.
Wel aangegeven dat mijn afspraken maar afgebeld moeten worden.
Want om 9 uur 1e afspraak, maar die ga ik niet redden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:15

Janine1990 schreef:
En daar wil mijn moeder morgenochtend overheen rijden? 8)7
Nou sorry... Ik ben nu al misselijk als ik er aan denk...

Ik hoop ook dat mijn moeder even belt dat ze veilig is thuisgekomen, die ging dit weekend op winterbanden maar zonder sneeuwkettingen het Eiffelgebergte in 8)7

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:18

Ik zit achter de receptie nu, ben vanmorgen *gelukkig* gebracht, maar heb al 3 telefoontjes (vanaf 8 uur :o ) in ontvangst mogen nemen van mensen die niet kwamen... Gaat lekker dan. :=

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:20

Aargh hier ook een dik pak sneeuw en veel gladheid. De baas neemt niet op dus ik besluit zelf maar om later te komen, ga in ieder geval niet in de "spits" rijden. Moet binnendoor over aantal bruggetjes enzo. Iedereen veel suces :-)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:24

Pfft, ik zit ook enorm te dubben, Krijg mijn auto er warschijnlijk sowieso niet uit, maar wil 'm (en mezelf!)ook niet wagen aan zoveel galddigheid.

Maar kan nergens duidelijkheid krijgen over het OV. De site van HTM ligt eruit en de website van 9292ov zegt niks concreets over mijn route. En als ik bel, krijg ik geen verbinding - lijnen overbezet, vrees ik.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:26

Toen ik net belde naar mijn werk, was ik ook niet de enige die ingesneeuwd was.
Ik ga het straks nog even proberen.
Was na een half uur sneeuw en ijs van mijn auto afhalen wel erg verkleumd.

angelabailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:29

ik moest vandaag naar stage eigenlijk maar hier vaassen (apeldoorn) ligt ook heel veel sneeuw.
en de wegen zijn ook niet bepaald schoon dus heb wel een poging gedaan met mijn fiets net om er te komen maar fietsen dat lukt niet. dus vandaag maar thuis en dan morgen maar weer kijken of ik er kan komen of niet

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:31

Kost je in ieder geval geen vrije dagen als stagiar. :D Of wel?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:32

Ik ben een van de weinige die vanuit thuis kunnen werken in geval van nood, moet zeggen dat ik daar nu erg blij mee ben.
Zit dus met m'n koffie en laptop op de bank klaar voor mijn collega's die wel op de lokatie aan de slag moeten.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:32

Het voordeel van heeeel vroeg rijden, is dat het rustig is. Nadeel de weg is alleen nog maar sneeuw.

Doe mij maar sneeuw en zo min mogelijk mensen op de weg.

Ik denk dat de verzekeringsmaatschappijen het heel druk krijgen.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:34

Vrees het ook dat de verzekeringsmaatschappijen het erg druk krijgen vandaag.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:35

Ga ervan uit dat mijn afspraken netjes worden afgebeld vandaag.
Zou tot 1 uur 4 afspraken hebben, dus ik ga eens rustig vandaag proberen om mijn auto uit de sneeuw te krijgen.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:35

Ik ben heel blij, dat ik de komende twee weken vrij ben. Vind sneeuw erg mooi, maar alleen als ik heerlijk binnen kan zitten en nergens naartoe hoef. Alhoewel de wegen hier nog redelijk te rijden zijn.

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:36

Ik ben weer veilig thuis gekomen alleen de weg was nu 10 x slechter dan gisterenavond om 22 uur.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:40

Ik ben opgehaald door mijn leidinggevende, maar hoe ik terug moet komen om half 6 is voor mij nog een vraag ... want terug brengen doet ze niet ... :+

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:42

Het liefst werk ik nu gewoon, thuis kun je toch niks doen (ja, alleen sneeuw ruimen).