VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 15:53

haha net mezelf voor het eerst geband van bokt :P kon echt maar niet beginnen aan economie en natuurkunde leren.
mijn 30 min zijn voorbij :P ik mag weer ff. Het is rustig hier..nog meer studerende mensen zeker..

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 15:58

Ik heb me gister en eergister ook geband, maar of het nut heeft gehad? Ik ben benieuwd naar de resultaten..
Gistermiddag na mijn laatste SE dit maar even gevierd, en met mijn moeder de stad in geweest! Goed geslaagd alleen nu weer opzoek naar iets wat er bij past haha, dus zoektocht gaat van start :Y)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 16:59

Het is idd rustig hier :P Ik zit mezelf helemaal kapot te werken aan wiskunde... Ik snap het wel, maar ik twijfel gewoon te veel of ik het goed doe, waardoor ik weer fouten ga maken |o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:20

Bij wiskunde werkt bij mij erg goed om de sommetjes gewoon tot in den treure overnieuw te maken..en ik zet altijd de belangrijkste formules en weetjes in mijn rekenmachine :P en ik maak altijd samenvattingen en die lees ik dan weer een paar keer door

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:23

Ja ik ben nu idd ook heel veel aan het herhalen en het gaat al wel beter :) Ik zet ook altijd de belangrijkste formules in mn GR :P
Ik denk dat ik zo ook maar even wat anders moet gaan doen, want ik blijf me nu soms kapot staren op iets wat eigenlijk helemaal niet moeilijk is :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:26

Isjtar schreef:
Ja ik ben nu idd ook heel veel aan het herhalen en het gaat al wel beter :) Ik zet ook altijd de belangrijkste formules in mn GR :P
Ik denk dat ik zo ook maar even wat anders moet gaan doen, want ik blijf me nu soms kapot staren op iets wat eigenlijk helemaal niet moeilijk is :P

inderdaad dat had ik na een paar uur sommetjes maken ook..op een gegeven moment zie je het ook niet meer..dan moet je gewoon ff stoppen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:28

ik doe bio, moet eigenlijk zo sk gaan doen, maar wil eerst ff bio samengevat ehbben omdat ik dat tegelijk heb met eco en dat is beide veeeeeeeeeeel :\

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:31

joepie..klaar met economie samenvatten en maken..ff pauze en dan straks natuurkunde nog ruim 1 hoofdstuk samenvatten.. natuurkunde schuif ik altijd voor me uit dit jaar...

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:31

Zo, jullie zijn ook allemaal goed bezig :)

Ben bijnaaaa klaar met GS samenvatten. Eigenlijk wil ik dat gedaan hebben voordat we gaan eten. Dan vanavond nog even alle jaartallen/gebeurtenissen op een rijtje zetten en nog even wat tijd besteden aan eco of wiskunde... Leuk, zo'n zaterdagavond.

Haha, phylos. Dat heb ik bijna met elk vak. Ik heb vandaag voor het eerst aan GS gezeten. Wiskunde moet ik ook nog aan beginnen en met Eco welgeteld 5 dagen geleden begonnen. Wel kan ik trots zijn op mijn mwa voorbereidingen, die had ik al samengevat op de eerste dag van de vakantie.
Ik heb niet echt een discipline waarvan ik op aankan. O:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:34

met sommige vakken heb ik het tijdens de lessen al bijgehouden, het samenvatten. Als we dan een paar paragraven af hadden of 1 hoofdstuk bv dan vatte ik dat meteen samen..maar lang niet van alles :p eigenlijk alleen van economie scheikunde wiskunde en nederlands..de rest heb ik in de vakantie gedaan en dit weekend moest ik dan nog anderhalf hoofdstuk van natuurkunde doen en nog een heel klein stukje economie..

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:18

Ik moet ook leren, maar ben alweer afgedwaald naar bokt.. :Y)
Eerst maar 'even' geschiedenis samenvatten, vreselijk onderwerp (China :Z), en daarna even aan economie.
Heerlijke zondagmiddag dus, maar het moet helaas toch.

Ik ben gisteren trouwens bij de UvA geweest, er was een opendag voor economie en bedrijfskunde. Was erg leuk! Denk dat ik dit wel wil gaan doen, maar heb nog zoveel tijd om weer van gedachte te veranderen. :+

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:53

Hee, ik kwam dit topic toevallig tegen :) ik doe ook examen volgend jaar! In Nederlands, Engels, Frans, geschiedenis, kunst algemeen, economie, biologie en wiskunde.

Hebben jullie ook toetsweek straks? *moet nog leren vanmiddag*

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 14:00

Hee Jet. :D Ja, mijn toetsweek begint morgen. Begin met Engels, toets over een boek, niet zo moeilijk eigenlijk. En dan dinsdag Frans, een brief, woensdag wiskunde, eigenlijk het enige leervak, en vrijdag Nederlands. Van heel veel vakken geen toets deze periode. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:01

Ja morgen begint mijne ook.

Getal en Ruimte, hoofdstuk 7 + 12 + 13 heb ik morgen. Vandaag heel H13 maar opnieuw gaan maken. Achterlijke bewijzen. Vre-se-lijk. :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 14:02

Van wiskunde heb ik Getal en Ruimte hoofdstuk 11 en 13. Maar hoofdstuk 11 is nog van vorig jaar, hebben we dit jaar niks in gedaan dus dat moet ik allemaal nog herhalen. :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:03

die van mij is na morgen afgelopen gelukkig
*gaat weer verder met natuurkunde*

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:18

Mijn SE-week begint ook morgen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:42

Dat is wel fijn Phylos! Alleen is maandag wel een rare dag om te eindigen met toetsweek, of niet? :+
Wij hebben altijd of van maandag t/m vrijdag, of van woensdag t/m dinsdag. Vind het laatste fijner. :j

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:14

ja ik had liever ook van maandag tot vrijdag..dan was ik alleen in de vakantie bezig geweest en had ik dit weekend als rustweekend,,,helaas ben ik nu en in de vakantie en dit weekend druk geweest met die stomme toetsweek...maja niks aan te doen..had maandag wel een extra dag vrij (facultatief les)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:18

Ik heb volgende week maandag toetsweek.. Maar ik wil nu al niet meer :')
En ik heb het gewoon veel te druk. En juist nú in deze megadrukke tijd kom ik natuurlijk weer een jongen tegen die ik leuk vind, maar nou heb ik daar geen tijd voor. Echt belachelijk stom en verrot maar goed _O-

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:19

Waarom hoeven jlulie voor wiskunde maar zo weinig? :=
Ik moet 12 hoofdstukken wiskunde leren voor mn SE?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:20

Hahaha Roos, heel herkenbaar. _O-
Vriendje afgelopen week helemaal niet gezien omdat we allebei moesten leren, was hij hier gisteravond.. Direct tot 2 uur 's nachts. Oh menn, niet slim. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:20

Wij hebben altijd 1 à 2 nieuwe hoofdstukken en 1 hoofdstuk herhaling bij wiskunde.. Vind wel fijn zo. :j

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:26

Ja dat is echt chill, zou ik ookw el willen Tess.. Wij hebben echt super veel. Bio 19 hoofdstukken, wiskunde ook zoveel, natuurkunde en scheikunde hetzelfde..
Verder moet ik nog werken bij de AH, werken voor de hockeyclub, tennissen, hockeyen 3x in de week.
En dan nog een vriendje erbij? Ik ga echt zeker overstressed raken dan. Maar mn gevoel zegt dat ik supergraag met m wil afspreken enzo maar mn verstnad zegt dat ik dat echt niet moet doen :=
Ik ben nu zo ver gekomen dat ik zelfs mn tennis af wil zeggen om ook maar een uurtje met m af te kunnen spreken? Echt belachelijk maar goed _O-

En tot 2u afspreken mag ik sowieso niet van mn ouders :x

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 15:27

Flowerpull schreef:
Waarom hoeven jlulie voor wiskunde maar zo weinig? :=
Ik moet 12 hoofdstukken wiskunde leren voor mn SE?

12? :oo Hoe lang is een hoofdstuk bij jou dan? Bij mij ong 80 sommen, 50 blz. Vind twee hoofdstukken wel genoeg hoor. :')