Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en kan qua salaris eigenlijk nauwelijks achteruit, om normaal rond te kunnen komen. Wel heb ik door inzet en het feit dat ik beslist niet dom ben een redelijk goede positie in mijn huidige baan verworven, dus dat staat wel goed op mijn CV. Maar dit is meteen ook de bottleneck; doordat ik nu werk op een bepaald niveau doe en aardig verdien, wil ik dit er ook zeker voor terug. Ik kijk veel op sites van uitzendbureaus, en sta vaak echt met open bek te kijken naar het uurloon wat je krijgt voor een functie waar ze HBO niveau voor vragen.
Dus ik ben nu maar voornamelijk op internet aan het zoeken, rechtstreeks bij bedrijven. Heb ook de afgelopen 3,5 jaar als UZK gewerkt en dat is ook geen pretje.
werd net gebeld, was eigenlijk 2e geworden maar de eerste had afgezegd... het was dat ze mij tijdens de 'afwijzing' vorige week vertelden dat ze mij wel graag wilden (maar dan op een andere functie), anders had ik nog even op mijn hoofd gekrabt. Maar nu .... ga ik straks bellen om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek

Ffortuna schreef:Wow, ik heb morgenmiddag al arbeidsvoorwaardengesprek. Omdat het om mijn eerste baan gaat heb ik weinig ervaring qua wat ik kan voorbereiden (alleen mijn salariswens weet ik), hebben jullie nog adviezen?

kaatje77 schreef:Lotus allereerst een dikke virtuele
Ik heb ook met zoiets te maken.
Lichamelijk zware arbeid kan ik niet meer verrichten, ben nu op zoek naar een kantoorbaan (en dat is jááááren boerin geweest), maar pas je cv daarop aan
Wees creatief en je komt vanzelf uit op een leuke baan
(de mijne moet zich ook nog aanbieden, maar nee heb je en ja kun je krijgen, succes )
Lotus83 schreef:kaatje77 schreef:Lotus allereerst een dikke virtuele
Ik heb ook met zoiets te maken.
Lichamelijk zware arbeid kan ik niet meer verrichten, ben nu op zoek naar een kantoorbaan (en dat is jááááren boerin geweest), maar pas je cv daarop aan
Wees creatief en je komt vanzelf uit op een leuke baan
(de mijne moet zich ook nog aanbieden, maar nee heb je en ja kun je krijgen, succes )
Bedankt voor je![]()
Hoe doe je dat, je cv daarop aanpassen?
Dingen erop zetten wat niet klopt?
Ik solliciteer me rot..., maar af en toe......

wildgirl, je had toch iets gevonden laatst?
nee dat zou ik ook niet doen