Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik had alleen de post mee, niet de hah.
anders vallen ze er nog af 
alleen aan het eind hielden zelfs mijn boots het niet meer
Yessy schreef:Ik had al gedreigd dat ik de post thuis in de garage zou stallen als ik het niet ging redden
Idd die tuintjes... leuk dat mensen hun achterdeur gebruiken met dit weer, maar ik had soms neiging een briefje in de bus te gooien 'help uw postbezorger veilig de winter door, maak een paadje naar de voordeur'
af en toe denk ik van zal ik het doen
Roane schreef:Alleen je moet je tassen dan ook weer aan je sleetje vastmaken he toekie,anders vallen ze er nog af
) blijven toch wel staan, als je een beetje voorzichtig doet en bij hobbels beetje vasthoudt?
Moontje1991 schreef:He botje het went vanzelf.
Wacht maar tot je een kleine, lage vingeretende briefenbus tegenkomt met aan de andere kant van de deur een postbode eetende beftekkel.
Dat valt chihuahapoep ineens heel erg mee.

en ik heb gewoon de fiets mee gepakt.
maar uiteindelijk toch één wijkje gelopen waar de fiets grotendeels kon blijven staan, dus dat was zo gepiept!
wist er helemaal niks vanaf
wist IK veel waarom die oranje dozen er stonden

Toen hoorde ik dat ik maar één wijk hoefde te doen. En die heb ik met de auto gedaan.
De slee had ik wel klaargemaakt (boodschappenkrat vastgemaakt) en achterin de auto gezet maar hij is niet van pas gekomen. Ik kon de auto telkens ergens parkeren en dan een stuk bezorgen.

). Hier viel de hoeveelheid post eigenlijk heel erg mee. En wat zijn ze laat bij jullie! Bij ons wel iets later maar volgens mij niet zó erg. Als ik voor de tweede wijk komt (nu meestal rond 14.00 uur) dan zijn bijna alle wijken al (onder)weg. Werk jij nou ook bij TNT?