Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zwieke schreef:Wat houdt mentor zijn in?
Maar in ieder geval de coordinatie van het reilen & zeilen van die klas, oudergesprekken, rapportvergaderingen etc. Ik word mentor met nog iemand, dus ideaal om te kijken of het iets voor me is 

, Komt vast wel goed, zo te horen moet die toets een makkie zijn
!
Arabesk schreef:Vandaag was de introductie.
Ik kon wel janken zo erg vind ik het. Vooral omdat ik niet weet waar ik aan toe ben. Ik moet gvd ook verplicht een taaltoets doen, ik heb toch snotverdorie vwo én een hbo diploma, heb wetenschappelijk onderzoek gedaan en ben promovendus geweest, heb gewerkt als redactiecoördinator én freelance journalist( en heb meegedaan aan een spellingwestrijd op tv)!! En dat moet op dinsdagochtend, idioten, alsof ik zomaar ff vrij kan krijgen daarvoor.
Volgende week is de intake en dan hoor ik weken later pas of ik ook daadwerkelijk vrijstelling krijg en tot die tijd moet ik ALLES volgen. Bah!
Zo moest ff stoom afblazen
bevalt je rooster je een beetje?
maandag en donderdag ga iks tagelopen op het clusius Alkmaar paardenhouderij, aankomende donderdag ga ik beginnen 
MieLo schreef:Natas, nog gefeliciteerd!bevalt je rooster je een beetje?
ik heb een verschrikkelijk roostermaandag en donderdag ga iks tagelopen op het clusius Alkmaar paardenhouderij, aankomende donderdag ga ik beginnen
disndag kwart over 3 tot kwart voor 5 les :s en weonsdag en vrijdag ook van die verschrikkelijke tijden
zwieke schreef:Wat houdt mentor zijn in?
Gjilke schreef:zwieke schreef:Wat houdt mentor zijn in?
Dat je om de haverklap huilende kinderen voor je deur hebt omdat ze ruzie hebben met hun vriendje, elke keer dat ze wat uitvreten komen ze bij jou terecht, je hebt zeurende ouders aan de telefoon die het dan weer ergens niet mee eens zijn, de eerste klassen kunnen echt niks en moet je álles uitleggen.
Oh en ook: contact houden met ouders als er iets is, mee op kamp, elke week een uur vullen met sociale en leervaardigheids spellen, voorzitten van rapportvergaderingen en leerlingbespreking.
Oftewel: eerste aanspreekpunt voor de leerlingen en ouders namens de school.
Laten we het zo zeggen: ik vind het helemaal niks