Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Wha, ik zit ook weer te miepen.... Ik heb gesolliciteerd op een functie, een beetje kat in het nauw actue want het is niet echt een functie waar ik mijzelf bij vind passen, en hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik twijfel. Nu heb ik eind van de middag wel een uitnodiging voor een gesprek gekregen voor a.s. woensdag (groeps sollicitatie), maar ik twijfel echt enorm en neig naar dat ik er niet mee door wil gaan. Waarom? Omdat het niet genoeg uren (op een dag) en niet genoeg zode aan de dijk is (ik heb nog wat maanden ww en deze baan is tm december). Andere kant is het een ervaring en je weet nooit of er meer in zit... Maar ik twijfel aan het werk en vraag mij stiekem af waarom ik heb gesolliciteerd![]()
Stom he. Ene kant wil ik echt alles aanpakken. Andere kant word ik er echt zenuwachtig van als het qua inkomsten geen zode aan de dijk zet. Ik wil gewoon een fulltime baan... waarom is dat zo moeilijk... tijdelijk geen probleem, maar wel full-time. Grmbl.
Madison schreef:Hoi allemaal,
Mag ik mij hier ook melden? Ik zit al vanaf februari zonder werk en word zo langzamerhand nog depressiever dan dat ik al was..
Ik zoek een baan in de juridische sector. Ik heb twee WO masters afgerond en best veel werkervaring, maar toch lijkt het niet te lukken om te worden uitgenodigd op een gesprek.
Madison schreef:Wel ingeschreven bij Randstad, maar mij werd juist verteld dat ze maar weinig juridische vacatures hebben en ik er dus niet teveel op moet rekenen.... Weet iemand hier toevallig of er een speciaal uitzendbureau voor juristen bestaat? Ik heb wel gegoogled, maar vind het lastig te vinden.
Fijn dat je zo'n mooie maat hebt38/40 is netjes! En alvast succes met het gesprek maandag. Ik zal even moeten teruglezen, want weet niet waarvoor je een gesprek hebt!
Anneert schreef:Afhankelijk van wat er in de vacature tekst stond.. heb je ook geen bevestiging gehad? Als je dat niet hebt gehad, zou ik morgen bellen