Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Irine bah dat is echt naar. Ik heb ook wel eens zo'n mails gekregen, maar toen stond er tenminste een voor mij toepasselijke reden tussen. Kan je niet even bellen om te vragen waarom?
xZiva_ schreef:ik heb een vraagje aan jullie..
ik ga zaterdag oppassen bij de eigenaren van mijn bijrijdpaardjes, en nu vragen ze hoeveel ik per uur wil. ik wil helemaal geen bijdrage vragen omdat ik al op hun paard rijd, en alle paarden daar verzorg. maar volgens mijn moeder zou ik dat wel moeten doen.. wat vinden jullie een normaal bedrag voor oppassen? het is van 19:45 tot 1:00.
Kriel schreef:xZiva_ schreef:ik heb een vraagje aan jullie..
ik ga zaterdag oppassen bij de eigenaren van mijn bijrijdpaardjes, en nu vragen ze hoeveel ik per uur wil. ik wil helemaal geen bijdrage vragen omdat ik al op hun paard rijd, en alle paarden daar verzorg. maar volgens mijn moeder zou ik dat wel moeten doen.. wat vinden jullie een normaal bedrag voor oppassen? het is van 19:45 tot 1:00.
Ik zou juist geld vragen wanneer ik op iemands paard moet rijden en ze ook nog moet verzorgen![]()
5 euro per uur? Is dat wat?
Mri schreef:Irene, er hoeft er maar 1 te zijn die jou wil hebben!
bij ons komt er weer een vacature Open. Persoonlijk denk ik: mannen werk (Technical support voor hightech apparaten)
niet echt een functie voor een dame. Mochten jullie nog iemand weten....
Mri schreef:Irene, deze baan is een echte mannen baan. Niet voor een door pakkendere dame.
communiceren, als een man (duidelijk, direct en kort) vinden ze erg lastigniet alleen doen, maar vooral het"ermee omgaan".
deze vacature is echt technisch support ( via mail) geven aan mensen die problemen hebben met hun apparaat. Meer werktuigbouw / mechanica/ engineering op hbo/wo niveau