Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paan schreef:Heeft er iemand een pin automaat? Volgens mij zijn er verschillende maatschappijen etc. Of moet je dit via je bank regelen? Ik zie met regelmaat pin apparatuur te koop staan op marktplaats. Kun je een pin contract af sluiten zonder zo'n apparaat die je dan 2e hands koopt?
Paan schreef:Dat huren lijkt mij wel wat. Geen kosten als je het verder niet gebruikt.
joyce2 schreef:Hoeveel waren jullie kwijt voor het laten bedrukken van kleding? Na heel wat heen en weer gemail zijn we nu eindelijk bij de prijzen aangekomen en ik vraag me af of de prijzen schappelijk zijn. Ik weet dat in een van de voorgaande topics iemand wel eens een opsomming had neergezet van wat ze had besteld en hoeveel het in totaal heeft gekost, maar ik kan dat nergens meer terug vinden...
Yucca schreef:Ik heb zojuist ook kleding geshopt voor mijn bedrijf, alleen dan zonder bedrukking en in een 'gewone' winkel. Na een jaar van alles aangehad te hebben ga ik toch voor zwart. Heb fijne ecco's gekocht, leuke zwarte gympen waar ik hopelijk fluitend een bruiloft mee doorkom. Daarbij een zwarte broek en een antraciet, lang en wijd shirt met zwart colbert-achtig jasje. Met wat kleurrijke accessoires maak ik het dan meer 'mij'. Ik draag namelijk zelf bijna nooit zwart
Twijfel alleen nog over de schoenen: met witte zool of (deels) roze. Laatste past bij mijn huisstijl en maakt het net wat gezelliger. Nouja, ik denk nog even verder.
Klink als geen geld Joyce, al heb ik geen idee wat zoal de prijzen zijn. Hoe gaan ze het dan drukken, als het geen borduren wordt? Ik zou wel een aantal polo's willen bedrukken voor tijdens het paardrijden met mijn eigen logo. Maar dan wil ik antraciet/donker grijze polo's met een fatsoenlijke pasvorm en die kan ik nooit vinden...