Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yucca schreef:Geen fan van primes nee? Omdat je het niet handig in gebruik vind of ?
Mallootje schreef:Ik snap er ook geen snars van maar vind het niet erg, ga maar lekker door
Ik heb wel een Canon camera, maar zet 'm altijd op dummystand of sportstand![]()
Leermoment voor mezelf: loslaten. ik heb sinds enkele weken een stagiaire in de zaak voor 10u per week, en nu komt toch het moment dat ze zelfstandig klanten verder helpt. Ik moet altijd heel hard op m'n tong bijten om het verkoopgesprek niet over te nemen, maar ze moet het natuurlijk leren en ze doet het bijlange niet slecht. Toch weer een stap voor mezelf, klinkt stom, maar aansturen is ook een vak
Dagmar80 schreef:@ 11Afotograaf: Ik heb helaas niet de 2.8 versie en ook geen gestabiliseerde versie, beetje jaloers hoor als ik lees: op 1/60 gefotografeerd en haarscherp, dat krijg ik echt niet voor elkaar met de F4 versie die ik heb... Maar de beeldkwaliteit is geweldig, dat wel!Zowel Nikon als Canon is prima inderdaad, al hoor ik over die van Sigma ook wel veel goeds en zo nu en dan mindere verhalen, dat sommige modellen soft zijn...
Overigens is mijn Sigma 17-70 een prima lens! Dus overall niets mis met Sigma.
En inderdaad wel veel fotografenpraat ineensBedacht ik me ook al tijdens mijn vorige post... Gelukkig mag het even!
![]()
@ Yucca: Veel plezier alvast met je lens! Ga je inderdaad veel plezier van hebben, kan niet anders!
@ Hilda79: Leuk dat je zoveel aanvragen hebt! (misschien ken je me nog van het huwelijk van mijn schoonzusje...?) Ik hobbelde toen mee met mijn camera. Dit jaar weer 2 bruiloften in mijn eentje, spannend! Eén keer eerder een huwelijk gefotografeerd.Ik ga ook hard op zoek naar manieren om die fotoberg beter te bedwingen, mijn workflow moet anders
Ook wat meer gebruikmaken van automatische handelingen in PS, zo'n gedoe vind ik dat opnemen van handelingen... Maar als je ze eenmaal hebt dan bespaart dat een hoop werk.
Mallootje schreef:Ik heb wel een Canon camera, maar zet 'm altijd op dummystand of sportstand