Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Ik ken het gevoel, ik solliciteer al vanaf januari aan 1 stuk door, soms 10 op een dag en 99% is een afwijzing
Mijn vriend werkt nu fulltime dus als ik werk heb, kunnen we een huisje kopen. En nu staat alles dus op 'pauze' omdat ik geen werk heb...
En ja, een auto is ook 1 van de eerste dingen die ik koop als ik werk heb
Tancreda4 schreef:Blingpiggy, is ook wel lastig weer in die energie te komen soms. Hier gaat het met vlagen, dan opeens vol energie en motivatie om te schrijven, en dan weer periodes dat er echt niets uit mijn handen komt. Het is wel fijn dat je uit een baan kan solliciteren. Snap dat je misschien toch niet wilt afwachten als je het idee hebt dat je toch wat te 'extra' bent op je werk.
Spannend Flowery! Weet je al meer?
Idinn, super blij voor je dat het meelopen goed ging en je voorlopig onder de pannen bent!!
Mijn gesprek ging vanmorgen mwah. Ik vond het een kruisverhoor, en moeilijke vragen.... ik vind het zo moeilijk om dan echt sterke concrete antwoorden te geven... dus ik verwacht er niet teveel van, wel heel jammer. Maar sollicitatie gesprekken voeren op dat niveau vind ik gewoon echt super lastig