Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gauw flinke duik gas gegeven en weggereden.Polly schreef:Parkeergarages zijn daar altijd erg geschikt voor, vaak mag je binnen 10 minuten weer gratis uitrijden
Maar is het nou echt zo dat je met een benzine auto met de handrem een hellingproef moet doen? Want met kleine hellingen wil het prima met de voetrem en die vind ik veel makkelijker

)
(wel bocht achteruit maar niet specifiek parkeren en waar op te letten in de spiegels/draaipunten.)
Fileparkeren kan ik alleen écht niet en hellingproef vind ik vooral eng als er iemand achter me zit, of in het geval van vanmiddag een hele file
Ik ga dus juist heel erg nadenken bij de handrem, moet voet veel minder!
Hoop ook maar dat ik er voorlopig nog niet mee te maken krijg 
Zollieee schreef:Hey,
Ik wil na de vakantie beginnen met mijn rijlessen, maar ik heb geen idee welke rijscholen goed zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik woon in Amsterdam.
Ik heb ook al op CBR naar slagingspercentages gekeken per rijschool, maar dat wil ook niet alles zeggen.. alvast bedankt!
. De stof zit er nog in mede door hardop de borden etc op te noemen als ik fiets of bij pap in de auto zit (hij corrigeert ook weleens ideaal) , zit te twijfelen tussen mondeling examen en een examen met oordopjes. Ik ben vaak te druk in mijn hoofd en normaal lees ik dan hardop de vraag op ,maar dat kan bij een examen niet. En dan is vaak de tijd om
Peperkroket schreef:Ik heb vandaag voor het eerst in een andere auto gereden! Was wel even wennen, vooral met wegrijden. Toch wel anders, benzine; ik sloeg niet echt af, maar het optrekken ging heel langzaam. Nu heb ik even geoefend op een parkeerplaats en daarna ging het beter