Jeetje sommigen van jullie slapen ook niet lang . Hier nu bezig met nacht 2/4. Hoe doen jullie dat trouwens slapen jullie altijd ochtends tot middags en dan voor de nacht nog even voorslapen? Ik slaap meestal tot een uur of 13:00 en probeer daarna weer te slapen van 18:00 - 22:00 maar dan wordt ik wel heel raar wakker
Eerder sliep ik tot 14:00, en dan van 18:00 tot 21:30. Maar dan red k lange na niet meer. Mag blij zijn als ik nou van 07:00 tot 10:30 slaap en dan 's avonds nog een uur. Kan altijd slapen, behalve als k moet werken. Dan lig k gewoon te draaien.
Ik lig er altijd pas laat in omdat ik eerst m'n paarden ga verzorgen. Dus pas 13/14 uur, en dan staat de wekker rond 20 uur. Helaas haak ik dat meestal niet, en ben ik 18/19 uur weer uit.
Ramona1993
Geplaatst: 04-11-18 04:35
En het is alweer 03:35, nog even door bikkelen ! vorig weekend zat ik er ook in toen de wintertijd in ging jeetje wat baalde ik toen het 3 uur was
Vealoz: jeetje ben je dan niet helemaal gesloopt na een paar nachtdiensten? TinGu: knap dat je paarden en werk zo goed kan combineren. Die van mij staat op een pensionstal en komt er iedere dag uit dus ik hoef er niet perse dagelijks heen.
Hihi en inderdaad laatste uurtjes nog even.
Ramona1993
Geplaatst: 04-11-18 05:09
Ooooh jij moet tot 06:00? bofkont ik moet tot 07:15
TinGu
Geplaatst: 04-11-18 05:09
Vealosz schreef:
Begrijp ik ja .
Nog maar 2 uurtjes, yeay! Dan kan ik lekker in mijn nieuwe (/oude, we hebben m al keer eerder gehad haha) auto naar huis.
Nog maar 2? Ik moet er nog 4...
Was heel blij dat ik vorige week avonddiensten had, heerlijk een uur langer kunnen slapen
Lobke, ja zeker ben ik dat. Maar moet toch geld in het laatje komen he . Ramona; Jaaaaaa! TinGu; Ooooohh dan lig ik al in coma hoop ik . Avond diensten, droom ik van!!
Tingu: ja super fijn is dat. Ik had vorige week het weekend vroege scheelt toch wel een uurtje extra slapen. Vealoz: haha ja dat is ook wel weer zo. Melissa: bij mij vallen de nachtdiensten altijd heel erg mee als ik er eenmaal in zit. Maar als ik dan thuis ben en ik wil slapen dan heb ik alweer spijt dat ik heb toegezegd dat ik wel nachten wilde draaien. Dat slapen gaat echt heel moeizaam. Wakker blijven integen gaat erg goed. Wescha: oh wat naar! Sterkte!
Heb denk ik 2/2,5 uur geslapen vandaag. Was vanmorgen met m'n moeder en een vriendinnetje het bos in. Mams haar paard aan de hand, vriendinnetje op haar paard en ik er naast lopend voor de zekerheid. Paard leek rustig en ontspannen, en klapt uit het niets achterover bovenop haar. Traumateam erbij, zelfs de heli was opgeroepen maar die keerde al snel weer om gelukkig. Nou heeft ze niets gebroken, maar ik blijf steeds de val voor me zien en zoals ze er zo stil en bleek bij lag, zonder reactie. Was maar heel kort voor ze goed reageerde, maar toch. Ben nog nooit zo geschrokken geloof ik. En dat terwijl ik toch vaak heftige dingen zie op m'n werk.
Bedankt allemaal. Het was echt zo vreemd, snel en heftig, niet normaal. Ene moment dacht ik, fijn hij ontspant lekker, en het volgnde moment maakt hij een jolig sprongetje, gaat achteruit en omhoog, en ligt om. Heb echt het idee dat ik als een soort van zombie aan het werk ben. Hoop dat het rustig blijft vannacht.