Nee mag niet van bewindvoerder , die theorie moet eerst
Gefeli geslaagden

Sterkte Polly
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celine_Famke schreef:Gefeliciteerd!Jaaa ik ben ook geslaagd!!!
Lipydo schreef:Super! Gefeliciteerd!![]()
Willen jullie een grap horen?
Er was eens een meisje die na 50 lessen eindelijk een datum van afrijden voorgeschoteld kreeg. Weliswaar 3 maanden wachten, maar oké. Geduldig afwachten en er veel zin in hebben. Twee dagen voor het afrijden na de laatste les kreeg ze het rijtje te horen wat ze allemaal moest meenemen: formulier zelfreflectie, legitimatie... Oja. Legitimatie. Thuis keek zij even naar het vervaldatum op de ID kaart: 9 juli 2016. En welke dag was het vandaag? 11 juli 2016. Slik.
De volgende ochtend kon zij pas bij de gemeente terecht voor een spoed aanvraag van een nieuwe ID kaart. Deze zou de ochtend van het afrijden om half 10 opgehaald kunnen worden. Echter, het afrijden stond gepland om 10 voor 10 s'ochtends. Het ritje van gemeentehuis naar CBR zou te lang duren. Een half uur te laat, want als het 9:00 zou zijn geweest was het gelukt. Maar er kon niets aan gedaan worden.
En ja, dat meisje ben ik dus. Wat een hel. Moest het even kwijt, al kan ik nu weer lachen als een boer met kiespijn. De teller qua kosten staat nu op bijna 3000 euro, zonder ook maar 1 examen afgelegd te hebben. Hulde.
sannehelena schreef:Hallo allemaal,
ik kom mij hier ook eens even melden.
Momenteel heb ik 19 rijlessen gehad. Mijn theorie heb ik al binnen en in 1x gehaald.
Ik heb een pakket van 25 rijlessen, maar binnen dit pakket ga ik het niet redden.
Een TTT zit bij mijn pakket in en die ga ik zo snel mogelijk aanvragen.
Nu vroeg ik mij af hoeveel lessen iedereen ongeveer heeft gehad voordat hij/zij praktijkexamen mag doen. Ik hoorde namelijk dat het landelijk gemiddelde rond de 45 lessen zit, maar ik dacht zelf rond de 35.
@Lipydo Ahh wat een pech!Hopelijk haal je je examen wel in 1 keer, dat zal dan weer wat kosten schelen...
culaccino schreef:Oh balen, zeg. Door die autopech? Mag je snel opnieuw?