LindyH schreef:Dankje joyce, dat is inderdaad een optie. Ik zou wel graag van meer mensen voorbeelden willen zien van hoe zij dit hebben opgelost.
Volgens mij is een telefoonnummer trouwens niet verplicht als je niet aan keurmerk-eisen hoeft te voldoen. Maar je hoort gewoon vaak dat klanten afhaken als er geen (vast) telefoonnummer bij staat. In hoeverre dat nou echt zo is vraag ik me af, maargoed...
Ik heb een prepaid kaart aangeschaft in een oude telefoon gestoken en ik checkte mijn telefoon elke avond rond 19.00 uur en als ik een oproep gemist had belde ik terug.
Mijn voicemail stond overdag aan en daar vermelde ik dan ook dat ik ivm drukte in de avonduren terug zou bellen.
Nu ik 100% met de zaak bezig ben heb ik hem wel de hele dag aan staan.
Ps. Ik heb niet eens een vaste telefoon 
Die hebben wij er vorig jaar uitgegooid ivm nooit bellen maar wel veel betalen