Tot nu toe heb ik gelukkig nooit klachten gehad over de service en klantvriendelijkheid!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Ik heb gewoon een mobiel en helemaal geen vaste lujn. Privé ook niet.
Nooit gehoord dat klanten het onprofessioneel zouden vinden.
Persoonlijk vind ik een website en verdere uitstraling belangrijker dan of een bedrijf een 06 of 010 nummer gebruikt.
rien10 schreef:Soms vragen mensen ook wel "spreek ik met die en die organisatie?" en dan zeg ik "Ja, u hebt mijn rechtstreekse nummer te pakken"
LindyH schreef:Dankje joyce, dat is inderdaad een optie. Ik zou wel graag van meer mensen voorbeelden willen zien van hoe zij dit hebben opgelost.
Volgens mij is een telefoonnummer trouwens niet verplicht als je niet aan keurmerk-eisen hoeft te voldoen. Maar je hoort gewoon vaak dat klanten afhaken als er geen (vast) telefoonnummer bij staat. In hoeverre dat nou echt zo is vraag ik me af, maargoed...
connepon85 schreef:Ik heb mijn 06 ook op de website staan, maar ik word vrijwel nooit gebeld. Gaat allemaal via de mail en dat vind ik eigenlijk wel handig.
Vandaag themaseminar over ondernemerschap gevolgd in de visserijsector. Het was echt een gave dag. Moest zelf ook nog presenteren en ik werd aangekondigd op muziek van Beyonce. Dat was echt grappig.![]()
Wat betreft pensioen. Ik bouw nu nog niks op. Moet dat wel beter gaan regelen, maar mijn verdiensten moeten ook nog wat meer omhoog. Of mijn uitgaven omlaag. Of allebei