Kan je niet een ander shirtje onder het jasje doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Amandavd schreef:
Ik ben sinds maart werkloos en hang tussen al mijn vrije tijd en school in, heb gelukkig een hele lieve vriend waarmee ik samenwoon dus hoef niet in de bijstand maar het word wel krapjes. Ik probeer mij op school te focussen maar hoe meer tijd ik heb hoe minder ik gedaan krijg.
Welke regio woon je?
Ik woon regio AlkmaarIk heb een eigen studio-appartement met gelukkig lage huur dus zolang ik zuinig leef, kan ik hier blijven wonen! Mijn vriend woont nog thuis en werk full-time, dus die zie ik alleen in de weekenden
Droomster schreef:Meiden!
Ik ben al lang niet meer zo actief op bokt, maar lees nog altijd mee. Alleen nu had ik een vraag en denk dat jullie mij misschien wel kunnen helpen.
Waarschijnlijk heb ik een baan gevonden als Ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg.
Ik heb al bijna 3 jaar ervaring in de gehandicaptenzorg (zit nu in derde contract van andere organisatie en die wordt niet verlengd, omdat het anders vast moet worden). Afgelopen jaar ben ik eindelijk afgestudeerd: HBO SPH. En mijn huidige baan had ik dus al tijdens mijn studie, dus verdien nog niet op het niveau dat ik zou moeten verdienen.
Nu moet ik aankomende maandag op arbeidsvoorwaardengesprek. Waar ze onder andere gaan vragen wat ik wil / moet gaan verdienen. Ik weet dat ze volgens het CAO gehandicaptenzorg werken. Het gaat op basis van functieschalen, maar ik weet dus niet waar ik mezelf moet zien / inschalen & dus wat een normaal salaris zou zijn.
Heb het al geprobeerd te googlen, maar ben er nog niet heel veel wijzer van geworden. Plus dat er in het CAO zelf niet een duidelijke vorm van berekening staat of werkwijze om tot de juiste schaal te komen.
Iemand in dit topic enig idee?