Ik meld mij hier nooit, omdat ik eigenlijk hoor te slapen Ik werk in de gehandicaptenzorg en wij werken in slaapdiensten, met een centrale nachtzorg die kan inluisteren bij de bewoners. Maar laat nou net dat systeem storing hebben.. Ik ben super moe, en vind het erg moeilijk om wakker te blijven merk ik..
Haha dankjullie! Heb wat suikers gegeten/gedronken. Dat helpt voor nu wel even, drink geen koffie oid haha.
Vind het knap hoor, mensen die alleen maar of met regelmaat nachtdiensten werken!
Slaapdiensten zijn ideaal ja, als je een beetje kunt slapen. Meestal kan ik dat wel goed. Wel zware diensten, ben er natuurlijk niet alleen maar in de nacht. Vandaag om 4u begonnen
Ben ik 3 kwart jaar mee bezig geweest om dit mogelijk te maken Melissa. Er worden beloftes gemaakt, maar niet nagekomen. Prima als het toch niet lukt. Maar communiceer... Nu heb ik gewoon voor mijzelf gekozen en ander werk gezocht. Vanaf januari ga ik daar beginnen.
Ik ben met mijn 2e van de 3 bezig. Ik ben op, gesloopt en kan niet meer. Lag vanmiddag pas 14.30 in bed, tot 16.00 geslapen... En dat was het.
Ramona1993
Geplaatst: 04-11-18 02:13
Vealosz schreef:
Ik ben met mijn 2e van de 3 bezig. Ik ben op, gesloopt en kan niet meer. Lag vanmiddag pas 14.30 in bed, tot 16.00 geslapen... En dat was het.
hier nog 1 die het wel gehad heeft, ik was vergeten dat ik vanmiddag nog een verjaardag had, mijn oom kwam me ophalen, ik was er heilig van overtuigd dat dat morgen was dus was totaal niet voorbereid, lig ik eindelijk lekker te slapen staat hij ineens op de stoep om half 1! half 7 weer thuis en snel nog even een paar uurtjes bij getankt! maar zou blij zijn als ik morgen in bed lig
Jaaaa nou, ik kwam thuis om 07.00 nadat ik met een lege accu stond... Gaat mijn vriend zijn wekker, en dat tot 09.00 om de 10 min. Ik kon zeggen wat ik wil, maar meneer lag diep in coma. 09.30 moest hij op, en ben ik van ellende maar mee gegaan met het gevolg dat ik pas om 14.30 in bed lag weer, tot 16.00... Enige voordeel is dat ik wel een andere auto heb.
Dat is balen Vealoz! Ik heb ik niet goed geslapen, maar gelukkig niet zo slecht. Nacht 2/3 hier, tot nu toe erg rustig, dus meteen moeite om wakker te blijven