11AFotograaf schreef:Dapnik schreef:Wat gaaf Melissa, dat is voor mij ook het uiteindelijke doel.
Weet iemand hoe het werkt met eigen bedrijf en dan een studie volgen? Ik wil hierna het laatste jaar van mij studie gaan doen. Het is het laatste jaar van de opleiding zadelmaker en aangezien ik als zadelmaker dan aan de slag ben kan ik het dan vergoed krijgen? Vind een beetje tegenstrijdige informatie op het moment en dacht misschien dat iemand hier er zelf ervaring mee heeft.
Ik snap niet wat je bedoelt met 'vergoed krijgen'. Wil je de kosten van je opleiding onderbrengen in je bedrijf? Want dat kan gewoon. Eventuele btw kun je terugvorderen, maar uiteindelijk moet je toch gewoon betalen. Net zoals cursussen die je volgt om op de hoogte te blijven.
En je kunt je uren meenemen voor de zelfstandige aftrek, maar je zult er niet voor betaald worden of zo...
Inderdaad meer dat je de kosten terug kan vorderen, kom er via de site van de belastingsdienst niet echt uit. Via google kan ik wel wat vinden maar dat zijn allemaal topics ect uit 2012 en eerder.