Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ylvy schreef:Helaas afgewezen, mijn ogen straalden niet genoeg pit uit.
Flowery schreef:Ik kom mij hier ook even melden! Ik zit helaas sinds januari dit jaar al zonder werk en ik ben ondertussen in de bijstand beland ..
Ik solliciteer mij een slag in de rondte, van schoonmaakster tot administratieve functies (waar ik papieren voor gehaald heb). Maar tot nu toe niks![]()
Door mijn leeftijd zit ik er een beetje tussenin, ik ben nu 23 jaar en ik heb 1 jaar gewerkt op een kantoor en dat is te weinig ervaring voor 99% van de administratieve functies, maar voor bijv. werk in een winkel ben ik weer te oud.
De laatste weken zit ik er een beetje doorheen en voel ik mij enorm nutteloos voor de maatschappij. Ik heb geen geld voor een opleiding, ik mag geen vrijwilligerswerk doen van de gemeente en ik word soms gek van alle vrije tijdNog meer die zich hierin herkennen?
Amandavd schreef:Flowery schreef:Ik kom mij hier ook even melden! Ik zit helaas sinds januari dit jaar al zonder werk en ik ben ondertussen in de bijstand beland ..
Ik solliciteer mij een slag in de rondte, van schoonmaakster tot administratieve functies (waar ik papieren voor gehaald heb). Maar tot nu toe niks![]()
Door mijn leeftijd zit ik er een beetje tussenin, ik ben nu 23 jaar en ik heb 1 jaar gewerkt op een kantoor en dat is te weinig ervaring voor 99% van de administratieve functies, maar voor bijv. werk in een winkel ben ik weer te oud.
De laatste weken zit ik er een beetje doorheen en voel ik mij enorm nutteloos voor de maatschappij. Ik heb geen geld voor een opleiding, ik mag geen vrijwilligerswerk doen van de gemeente en ik word soms gek van alle vrije tijdNog meer die zich hierin herkennen?
Ik ben sinds maart werkloos en hang tussen al mijn vrije tijd en school in, heb gelukkig een hele lieve vriend waarmee ik samenwoon dus hoef niet in de bijstand maar het word wel krapjes. Ik probeer mij op school te focussen maar hoe meer tijd ik heb hoe minder ik gedaan krijg.
Welke regio woon je?