Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:Deze?? : als jullie nog twijfels hebben/onzeker zijn over mijn geschiktheid, wat zou deze twijfel dan zijn/ wat is daar de reden van?
Dat vind ik gewoon een heel goede vraag. Maar dat zou ook iets toe kunnen voegen voor een eventueel volgende sollicitatie.
Ik ben hier met Splash nog mee bezig geweest ivm een terugkoppeling en daar nog de vraag bij gesteld: wat zou jullie twijfel weg kunnen nemen?
Kriel schreef:Deze?? : als jullie nog twijfels hebben/onzeker zijn over mijn geschiktheid, wat zou deze twijfel dan zijn/ wat is daar de reden van?
Dat vind ik gewoon een heel goede vraag. Maar dat zou ook iets toe kunnen voegen voor een eventueel volgende sollicitatie.
Ik ben hier met Splash nog mee bezig geweest ivm een terugkoppeling en daar nog de vraag bij gesteld: wat zou jullie twijfel weg kunnen nemen?
Winged schreef:Kriel schreef:Deze?? : als jullie nog twijfels hebben/onzeker zijn over mijn geschiktheid, wat zou deze twijfel dan zijn/ wat is daar de reden van?
Dat zou ik juist niet vragen, voor mij geeft het aan dat je zelf al onzeker bent over het gesprek.
Mri schreef:goede reactie is dan:
ik had een aantal vragen voorbereid zoals xxxxx, maar deze zijn in het gesprek allemaal al beantwoord.
echter id er nog 1 vraag over:
ik ben heel erg enthousiast geworden. Wanneer kan ik beginnen? *knipoog* (gewaagd, en alleen doen als je ook echt enthousiast bent en een goed gevoel hebt erover).
of: als jullie nog twijfels hebben/onzeker zijn over mijn geschiktheid, wat zou deze twijfel dan zijn/ wat is daar de reden van?
ook erg direct, maar geeft aan dat je a:lef hebt en b: laatzien dat je feedback kan incasseren en c: ws goed kan argumenteren waarom jij wel geschikt bent.
Ir1ne schreef:Kriel, is dat niet gwoon ontzettend persoonlijk? Het hangt toch gewoon behjoorlijk van het gesprek af of zie ik dat verkeerd..
Idd Kinke. Ik denk dat ook. Het hangt heel erg van de persoon af.
Ik heb iemand tegenover me gehad waarvan ik zelfs overdonderd was. Nou. Dat zegt een hoop.
_Patriciaa schreef:Gefeliciteerd met het goede nieuws dames!
Ik ben vandaag dus weer afgewezen.. Het is zo lastig.. Want de scholen hebben zoveel te kiezen, dus zijn ze zo kritisch.. Ervaring gaat voor..
Maar hoe kom ik er dan ooit tussen? Als feedback krijg ik steeds als commentaar dat ik meer ervaring nodig heb.. Tja zo kom ik natuurlijk nooit ergens aan de bak.. Ik moet ergens beginnen..
SplashIsLief schreef:Optimel en Kinke
En wat betreft "de vraag" en de feedback van Kriel.
Het bedrijf heeft zelf twijfels aangegeven omtrent mijn ervaring (Ja dat wisten ze op voorhand), tijdens het gesprek heb ik de onzekerheid helemaal niet gehad en de vraag ook niet gesteld, maar als de twijfels worden uitgesproken lijkt een dergelijke vraag me zeker wel goed.
(Ondanks de twijfels vinden ze me nog steeds een serieuze kandidaat, dus duimen)
Winged schreef:Ir1ne schreef:Ik vind 120 eigenlijk helemaal niet zoveelik zet wel door hoor!
Absurd eigenlijk dat we 120 niet eens meer veel vinden....