Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
connepon85 schreef:Kan het mooi gaan toepassen voor de paard&lifestyle masterclass op 25 april. Dat is een middag en avond op knhs centrum en moet ik samen met iemand anders aan elkaar praten. Heb er nu al zin
xdniesje schreef:MissBonny schreef:Dat is toevallig![]()
Het blijft leuk om te lezen hoe bepaalde dingen bij jullie gaan/tegenaan lopen.. Zo komt er meer bij een webshop kijken dan verwacht. Toch wil ik binnekort eens een gokje gaan wagen.
Hebben jullie nog tips waar je het beste een website kan maken?
Doe het maar niet bij Hostnet.
Wat een verschrikking zeg.
Heel veel storingen in de webmail en met het bewerken van de website.
Vandaag al helemaal iets raars. We hadden al enkele dagen geen aanvraag ontvangen, en aangezien we vaker zien dat onze webmail dan er uit zit, hebben we maar een testmailtje gestuurd.
ja hoor, nooit ontvangen en 3x gecheckt of we hem wel goed verzonden hadden. Dus ik neem contact op, bleef heel lang stil aan de andere kant. En opeens doet ie het? Lag het aan ons. Yeah, Right![]()
Hij kon niet zien of er mailtjes verloren zijn gegaan, maar dat moet wel aangezien we nog steeds ons testmailtje niet hebben ontvangen. En geen excuus ofzo hoor..
Bah, als dit nou eenmalig was dan oke. Maar wij hebben echt wekelijks dat het niet gaat zoals het hoort.
Mellis86 schreef:Welkom Nieuwelingen! Leuk dat de aanwas in het topic zo blijft komen.
Succes Nado! Komt vast goed als je zo goed bent voorbereid.
Hier de laatste werkweek voor de baas!!!! Vandaag en donderdag nog, woensdagavond mijn afscheidsfeest deel 1 en dan in maart nog een tweede afscheidsfeesten dan is het leven als fulltime zelfstandige echt helemaal begonnen
. Onwijs spannend, maar zoveel zin in. Zit helemaal te stuiteren op mijn bureaustoel, uren af te tellen (nog 15u).
(ik heb overigens een hele leuke baan met super leuke collega's, maar je hebt er zolang naar toe gewerkt en geleefd dat het enthousiasme nu de overhand neemt)
Dapnik schreef:Wat gaaf Melissa, dat is voor mij ook het uiteindelijke doel.
Weet iemand hoe het werkt met eigen bedrijf en dan een studie volgen? Ik wil hierna het laatste jaar van mij studie gaan doen. Het is het laatste jaar van de opleiding zadelmaker en aangezien ik als zadelmaker dan aan de slag ben kan ik het dan vergoed krijgen? Vind een beetje tegenstrijdige informatie op het moment en dacht misschien dat iemand hier er zelf ervaring mee heeft.