Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rouwwerk doen we op het werk dan weer wel.

Lindy1982 schreef:vind het ook leuk om te doen al vind ik die van deze week wat minder.. een meid van 23 ppfff erg confrenterend als je haar dan ziet liggen
Heb gister even geholpen met haar paard die ze ook had.. is zo dubbel en vreemd allemaal
Erg veel werkuren.. Heb een groothandel gevonden hier in Hoevelaken, erg handig. Was er erg welkom, werd super tof geholpen! En ze hebben er ook nog eens alles, van bridals tot autohouders en bloemistentape en magneetjes en draad eigenlijk gewoon echt alles.. 

Boeken zijn er idd, maar vind ze allemaal niet je-van-het.

Je hebt (schijnt) ook speciale lijmspray die je na dat je hebt geschikt op de stelen/oasis kunt sprayen waardoor het beter blijft vast zitten en niet gaat 'hangen'. ? Iemand enig idee? (jij vast wel, lindy.
)

Faelivrin schreef:Mooi man! Werk jij ook met bridals? Ik heb met cascade boeketten altijd het idee dat de bloemen er uit vallen.Je hebt (schijnt) ook speciale lijmspray die je na dat je hebt geschikt op de stelen/oasis kunt sprayen waardoor het beter blijft vast zitten en niet gaat 'hangen'. ? Iemand enig idee? (jij vast wel, lindy.
)

sprozee schreef:hoi ik zie dit topic nu pas ik ben ook bloemist.... werk in een winkel in katwijk en ooit is mijn droom om een eigen zaak te hebben
wel al geprobeerd maar kregen de financiën niet rond bij de bank helaas
maar wie weet ooit
, als je handig bent hoef je bijna niets te lenen van de bank.. Dat hebben wij ook niet gedaan.. Dan is het makkelijk te finacieeren.. Wij hebben alle meubeld etc zelf gemaakt naja mijn pa..Lindy1982 schreef:sprozee schreef:hoi ik zie dit topic nu pas ik ben ook bloemist.... werk in een winkel in katwijk en ooit is mijn droom om een eigen zaak te hebben
wel al geprobeerd maar kregen de financiën niet rond bij de bank helaas
maar wie weet ooit
welkom
Lindy1982 schreef:Faelivrin schreef:Mooi man! Werk jij ook met bridals? Ik heb met cascade boeketten altijd het idee dat de bloemen er uit vallen.Je hebt (schijnt) ook speciale lijmspray die je na dat je hebt geschikt op de stelen/oasis kunt sprayen waardoor het beter blijft vast zitten en niet gaat 'hangen'. ? Iemand enig idee? (jij vast wel, lindy.
)
ik werk bijna nooit op bridals had dat rozen boeket voor in de etalage gemaakt vandaar dat het daar op gemaakt is ben er namelijk geen fan van .. Ik heb een spray van oasis en die zorgt dat de vocht in de bloemen blijft waardoor ze mooi blijven verder heb ik ook lijm spay maa dat gebruik ik bijna nooit voor trouwwerk