[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:00

E-commerce hbo-stageplaats aangeboden regio Utrecht

Vanaf augustus/september hebben we weer plaats voor een stagiaire bij onze professionele webshop van reisartikelen.
Wil je (veel) meer leren op het gebied van E-commerce en online marketing? Ben je commercieel ingesteld, nauwkeurig en ondernemend? Denk je bij cookies niet alleen maar aan chocolate chip? Dan is dit de perfecte stageplek voor jou!

Interesse? Stuur dan even een pb-tje

Zwetsloot

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:17

Vanaf heden hebben wij weer plaats voor 1 of meer stagiaires.
Ons bedrijf houdt zich bezig met:
Het opfokken van jonge paarden in groepsverband, fokkerij, pensionstalling, drachtigheidsbegeleiding, instructie en training.

De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
-Het verzorgen van de paarden.
-Monitoren van de paarden op gedrag en gezondheid.
-Assisteren bij training en africhting.
-Assisteren bij hoefsmid en DA (denk aan castraties, röntgenfoto's en andere behandelingen).
-Voeren en opstrooien (uitmesten gaat machinaal).
-Binnen en buiten zetten.

We werken met een jong en gezellig team. Wil jij veel leren over fokkerij, het opgroeien van jongen paarden, gedrag en gezondheid? Dan kun je bij ons terecht voor een leerrzame en interessante stage!
werktijden en dagen in overleg

zie ook www.stalzwetsloot.nl

Aresje601

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:49

Ik ben ook op zoek naar een stageplaats dus hopelijk kan hier iemand mij helpen :)
Ik zit in mijn laatste jaar Agro- en Biotechnologie : Dierenzorg (hogeschool) en moet 12 weken stage lopen in het tweede semester ( vanaf februari)

Ik ben op zoek naar:
Dier-gerelateerde stage. Iets met paarden zou fantastisch zijn, maar is geen vereiste. (bv: veearts-assistent)
Heb vorig jaar al stage gedaan in een pensionstal. Zou zeker nog eens stage willen doen op dit soort stalling, maar gezien ik zo veel mogelijk wil bijleren is varatie wel een must.
Liefst in het buitenland, maar mag ook België of Nederland zijn.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:40

Stage gezocht voor Master Orthopedagogiek!

Ik ben bijna afgestudeerd bij de bacheloropleiding Pedagogische Wetenschappen en het komende collegejaar (2013-2014) start ik met de masteropleiding Orthopedagogiek aan de Universiteit Utrecht. Daarom ben ik hard op zoek naar een stageplek in/rond Utrecht of Veenendaal. De stage zou zo'n 2 tot 3 dagen per week zijn en vanaf september 9 of 10 maanden moeten duren. Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het uiteraard heel graag! :)

ladydarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:22

We zoeken met spoed een stagiaire voor langere periode! We hebben een fokkerij/springstal in Overijssel. PB als je interesse hebt. Intern in overleg mogelijk. Buitenlandse stagiaire ook welkom.

Elsjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:05

Hoi Ik heb een vraagje weet iemand nog een hele leuke stage voor een buitenland of buitenregiostage van 7 weken. Ik zoek iets in Nederland of Engeland. het is een stage voor dierverzorging

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:54

Aangeboden: stage op een zorgboerderij waarbij uitgezocht moet worden hoe de plaatselijke rijvereniging, de zorgboerderij en therapeutisch paardrijden gecombineerd kunnen worden in de nieuw te plaatsen rijhal. Liefst een HBO-er, maar mocht je je als MBO-er geroepen voelen dan mag dat ook! :)
Omgeving Groningen/Drenthe ;).

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:08

Gezocht voor aankomend schooljaar - leerjaar 3 mbo niveau 4

Een BBL stage van tenminsten 24 uur per week
Voor de opleiding dier en management.
In de omgeving van sneek en een straal van 30km daarom om heen.

Wie kan mij helpen?
Want ik kom er niet meer uit.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:00

Stageplek gezocht Art & Design

Momenteel volg ik de opleiding Art & Design en moet in januari stage lopen. Ik werk het liefst heel erg met me handen, schilderen, tekenen maar ook ruimtelijke objecten maken zoals installaties. Ook ben ik heel erg geïnteresseerd in kunstgeschiedenis en kunstbeschouwing.

Een stage in de grafische branche is ook eventueel mogelijk, het maken van logo's, huisstijlen, folder etc.

Omgeving maakt niet uit, moet in ieder geval goed af te leggen zijn met het OV vanaf Rotterdam

Groet,

Patricia

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:58

Gezocht:

WO- bachelor opdracht International Business

In april 2014 ga ik beginnen met het afronden van mijn bachelor International Business Administration, hiervoor zoek ik een leuke uitdaging! Ik heb eerder stage gelopen bij de Governments Savings Bank in Bangkok, Thailand en de financiele sector spreekt mij zeker aan. Ook een seminar bij Thales op het gebied van business information management vond ik erg interessant. Graag zou ik in een van deze sectoren mijn bachelor-onderzoek doen. Nederland of buitenland maakt mij niet uit.

Voor mijn CV en andere informatie mag je pb'en. Ook tips zijn welkom! Alvast bedankt!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:42

Nog maar een poging..
Gezocht:
Niveau 4 dierenbedrijf omgeving Breda, Tilburg, Bergen op Zoom of Zeeland.

Ik doe de opleiding dierenarts assistente op het Prinsentuincollege in Breda. Pas de tweede periode mag bij een dierenarts stage gelopen worden. Nu ben ik dus nog opzoek naar een leuk leerbedrijf voor de eerste periode. Het is wel belangrijk voor mij dat het goed met het openbaar vervoer te bereiken is.
Voor vragen kan natuurlijk altijd een PB gestuurd worden.

rexxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:22

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:34

Hoi! ik ben opzoek naar een stageplaats ergens in Gelderland. Ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld en ik zoek nog een stageplek voor de 5 dagen in de week na de zomervakantie. Ik doe dan Paardenhouderij niveau 3 leerjaar 2

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:49

Op onze stal is nog ruimte voor een stagiaire.
Intern is geen probleem.
We hebben al eerder een zomer stagiaire gehad van het Groenhorst uit Barneveld.
Zij kwam met de trein tot Vlissingen en nam dan de boot. Ik haalde haar dan af in Breskens.
Als het echt alleen voor een periode van vijf dagen is, dan is het misschien wel een hele leuke ervaring om wat verder van huis op stage te gaan.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:19

Rhythm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:37

BBL - stageplaats paardenhouderij regio Utrecht
Ons kleine team met grote ambities zoekt uitbreiding! Hierdoor komt er per 15 juli 2013 een BBL-stageplaats beschikbaar. Wij zijn een Erkend leerbedrijf en in bezit van het veiligheidscertificaat. Waalsehoeve is een bedrijf met veel jonge paarden en pony's voornamelijk gericht op de dressuur. Uiteraard hebben wij altijd plaats voor BOL-stagiaires.

beschikbaar tussen de 20 - 30 uur BBL / minimaal 1 dag per week of 2 weken aaneengesloten BOL

werkweek is van maandag t/m vrijdag, bij uitzondering kan er een keer gevraagd worden om een weekenddag

aanvang tussen 08.00 / 09.00 uur, maximaal tot 17.00 uur (vaak maar tot 15.30 of 16.00 uur)

lunch wordt door ons verzorgd

Goed kunnen samenwerken in een klein team; aansturen van BOL-stagiaires en flexibel zijn

werkzaamheden zijn allround; stalwerkzaamheden, onderhoud, verzorging paarden, terrein en stallen, training en uitbrengen op concours van paarden (rijden vanaf M-niveau ivm jonge paarden)

Intern is momenteel niet mogelijk doordat wij al een BBL-er hebben die in de winter intern verblijft.
Voor meer informatie of een gesprek stuur een mail naar: wendy_plomp@hotmail.com of kijk op onze website

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:38

Stagebedrijf gezocht dier/paardenhouderij

Hoi allemaal :)

Ik zoek een stage voor de opleiding Dierverzorging Mbo niveau 3 (clusius). Ik zit dan in het derde en dus laatste leerjaar.

De stageperiode is pas in 2014, aan het einde van het schooljaar. Het is de bedoeling dat we een stageplek vinden waar we eventueel kunnen blijven werken na het halen van het diploma. Dit is voor mij niet noodzakelijk aangezien ik verder wil studeren.

'Eisen' voor het stagebedrijf:
Aequor geregistreerd
Het liefste een paardenbedrijf waar ik eventueel ook mag rijden.
In Alkmaar of in een straal van 10 km daarbuiten.

Ik hoop dat iemand wat weet :)

Kelnardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:13

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een HBO-stage voor de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Ik studeer aan Avans Hogeschool Breda. Ik ga beginnen aan het tweede jaar en vanaf februari 2014 is het de bedoeling dat wij twee dagen in de week stage gaan lopen. De oorspronkelijke dagen zijn dinsdag, woensdag maar daar kan in geschoven worden. De gebieden die nu echt mijn aandacht trekken zijn vooral reclasseringswerk, de verslavingszorg of het gevangeniswezen. Echter sta ik open voor andere suggesties aangezien ook ik besef dat het moeilijk is om een plekje te vinden.

Als eis heb ik dat het in de omgeving van Brabant moet liggen. Daarnaast als het om een onbekende stageplek gaat voor school moetik dit aan hen voorleggen in een voorstel.

Ik hoop dat jullie iets weten.
Alvast bedankt!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 18:44

Ik ben dringend opzoek naar een stage!
Dier en gedrag Niveau 4, leerjaar 3
5 dagen per week, 10 weken.
week 34-44 waarvan 1 week vakantie(kan zelf bepaald worden)
Ik ben 18 jaar oud
Het liefst in Zuid-Holland of daar vlakbij.

PB voor meer info.

Zwetsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 00:37

Happy16 schreef:
Ik ben dringend opzoek naar een stage!
Dier en gedrag Niveau 4, leerjaar 3
5 dagen per week, 10 weken.
week 34-44 waarvan 1 week vakantie(kan zelf bepaald worden)
Ik ben 18 jaar oud
Het liefst in Zuid-Holland of daar vlakbij.

PB voor meer info.

Ik heb je een pb gestuurd!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:55

LisaaBloem schreef:
Stagebedrijf gezocht dier/paardenhouderij

Hoi allemaal :)

Ik zoek een stage voor de opleiding Dierverzorging Mbo niveau 3 (clusius). Ik zit dan in het derde en dus laatste leerjaar.

De stageperiode is pas in 2014, aan het einde van het schooljaar. Het is de bedoeling dat we een stageplek vinden waar we eventueel kunnen blijven werken na het halen van het diploma. Dit is voor mij niet noodzakelijk aangezien ik verder wil studeren.

'Eisen' voor het stagebedrijf:
Aequor geregistreerd
Het liefste een paardenbedrijf waar ik eventueel ook mag rijden.
In Alkmaar of in een straal van 10 km daarbuiten.

Ik hoop dat iemand wat weet :)

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 07:13

Ik ben ook op zoek naar een stage voor komend studiejaar. De stage begint in November en duurt 10 weken. Het is full-time.

Ik studeer Vastgoed en Makelaardij in Groningen en ben volgend jaar 3e jaars. Ik zoek iets in de richting van makelaardij. De stage mag in principe overal in Nederland zijn maar mijn voorkeur gaat uit naar Groningen/Drenthe/Friesland. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 07:15

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:37

Stage Science & Business gezocht vanaf januari

Ik studeer MSc Biomedical Sciences en voor de module science, business & policy zoek ik een stage bij een bedrijf of overheidsinstantie wat nog enigszins met levenswetenschappen te maken heeft (ziekte/gezondheid/levensmiddelen/cosmetica/enz) en waarmee je te maken krijgt met bedrijfskundige aspecten. Liefst in het noorden.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:33

Ik zoek een stage in de Journalistiek in het zuiden van Nederland. Bij een tijdschrift/schrijvende pers. Vanaf februari, maar het gaat me er vooral om dat het in Brabant is...