sollicitatie-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Re: sollicitatie-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:37

Ohw ja Access, gebruik je in het dagelijks leven ook zo lekker vaak. Enne relax. Als je ergens niet uitkomt, staat er op de website van het Microsoft Office pakket vrij veel info over Access: http://office.microsoft.com/nl-nl/access/FX100646911043.aspx Je hebt een boek, maar misschien helpt dit een klein beetje extra.
En zo niet, dan leeft er iig iemand met je mee aan deze kant van de computer...

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:18

Dank, Kaka, ik heb niet 1, maar wel 3 boeken Nagelbijten / Gniffelen Heel ernstig, maar beter te goed voorbereid dan niet toch?! Tong uitsteken Als ik iig maar weer weet waar ze het over hebben etc. Macro- gedeelte is bijvoorbeeld compleet weggezakt, geen idee wat je daar ook alweer mee kunt doen...

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:27

Acces ja, dat heb ik ook op school gehad, maar ik snapte er nooit zoveel van. Ben het dus ook allemaal weer vergeten. Ik hoop ook dat ik het nooit meer nodig ga hebben Knipoog Succes iig!!

shcmarathon, bedankt voor je voorbeeldbrief! Knipoog

Nou sollicitatie gehad. Het ging op zich wel redelijk. Ik had wel een goed gevoel over het gesprek, en als ik niet uitgenodigd word voor een tweede gesprek dan zal dat denk ik vooral door mijn ervaring komen. Volgende week krijg ik het te horen als het goed is dus ik ben heel benieuwd!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:42

K heb morgenmiddag gesprek, duim voor me.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:06

Ik duim voor jou Kaka als jij voor mij duimt. Hoe laat moet je?? Ik om half 2 Haha!

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:09

Ik voeg me even bij het duim-kringetje! Ik moet om half 10. Succes allemaal morgen!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:39

Ik duim ook mee morgen voor iedereen Lachen Duimen jullie dan voor mij overmorgen? Haha!

Hoe lang duurt het gemiddelde sollicitatiegesprek eigenlijk? De vorige duurde bij mij dik anderhalf uur, en daar was ik compleet door gesloopt. Die van donderdag moest ik minimaal 2 uur voor uittrekken... (krijg achter mekaar 2 aan 2 4 hoge piefen voor mijn neus Bloos! ). Ligt het aan mij of is dat absurd lang? Nagelbijten / Gniffelen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:45

1,5 uur komt wel voor hoor

ik ben ook altijd helemaal gesloopt daarna Ziek

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:23

Nou dat hoop ik bij mij niet hoor PPFFF

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:17

Iedereen heel veel succes! Ik vrees dat het bij mij niet erg gaat lukken, maar goed... gewoon maar proberen :S Je weet het nooit! Hopelijk werken de hersentjes mee en kan ik me normaal concentreren tijdens de uitleg (als ik die al krijg natuurlijk) Nagelbijten / Gniffelen

11 uur is het zover... ik zal voor alle mensen die vandaag ook moeten, keihard meeduimen!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:55

Ik hoop dat ik voor 1 van de 2 sol. die ik nog open heb staan word uitgenodigd! 1 (die ik ook meer schreef om n's te kijken wat ze zouden zeggen) afwijzing gehad, héél raar. Naast dat ik niet een senior was (wist ik wel, maar toch maar gereageerd) was de reisafstand te ver (vonden ze) én, het allervaagste, ze vulden alvast zelf maar in dat ik natuurlijk zou kunnen verhuizen, maar dat er in amsterdam geen woonruimte te vinden zou zijn :S
Ben benieuwd of ze wel iemand gaan vinden als ze zulke zotte eisen stellen whaha.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:01

maar rond amsterdam is er genoeg Knipoog. Kom je gezellig hier wonen Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:08

Dat ze rond reisafstand iets zeggen begrijp ik wel, maar over dat verhuizen is wel vreemd.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:24

Succes allemaal vandaag!

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:27

mijn sollicitatie gister duurde maar een half uur Nagelbijten / Gniffelen Maar ik had wel het idee dat alles besproken was en zowiezo was het meer een kennismakingsgesprek..

Elise, dat is wel heel raar dat ze dat alvast voor jou beslissen.. Wie weet had je juist al wel iets op het oog in Amsterdam!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:40

Arjette schreef:
Elise, dat is wel heel raar dat ze dat alvast voor jou beslissen.. Wie weet had je juist al wel iets op het oog in Amsterdam!

Ja vaag hè, meer zo van tja we moeten toch wat zeggen Haha!
Ik zou er toch niet voor verhuisd zijn dus ik vind het verder niet zo erg, maar was wel verbaasd (en moest later er best om lachen Clown )

@ Arabesk; nee dank je, ik vind Rotterdam al randstad achtig genoeg Knipoog

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 15:31

Zo zeg, wat een expeditie! Ik heb echt heel Nederland met de trein gezien vandaag en twee sollicitatiegesprekken gevoerd (de tweede belde vanochtend vroeg of ik toch vanmiddag wilde komen, voor degenen die mijn geneuzel hierover gevolgd hebben). Da's eigenlijk best vermoeiend Nagelbijten / Gniffelen Ik heb wel een goed gevoel over beide gesprekken, ik had niet iets beter kunnen doen. Nu afwachten naar het resultaat! Hoe ging het bij de rest die vandaag moest?

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 15:50

Haha, kreeg net al een mailtje van het tweede gesprek waar ik vandaag ben geweest: of ik vrijdag terug wil komen voor een tweede ronde. Ik moet daar dan 3 uur (!) werken aan een schrijfopdracht. Ik ben heel benieuwd en ik heb er zin in!
En vijf minuten later mailde het eerste gesprek: ze willen me graag nog een keer zien. Ze hadden wel wat kritische kanttekeningen, maar ik mag nog een keer komen. Weet nu ook precies waar ik aan moet werken.
Het is wel een beetje mijn dag vandaag, geloof ik Haha!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:03

Heej wat gaaf zeg!
Gefeliciteerd en succes alvast vrijdag!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:35

Spannen Soda. Succes

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:02

ik had vandaag het tweede gesprek. Ze willen me hebben!!! Go jij! Go jij!

Mijn huidige baas krijgt écht een rolberoerte als hij hoort dat ik wegga Scheve mond

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:03

Wat goed, gefeliciteerd!

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:03

Soda, dat is fijn dat je gelijk al dezelfde dag hoort dat je terug mag komen!! Nu niet twee afspraken op dezelfde dag/tijd plannen he?! Knipoog

Arabesk, gefeliciteerd!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:31

Arabesk, gefeliciteert!
Heb vandaag gesprek gehad voor het traineeship, ging best goed, al zeg ik het zelf. Ik ben alleen zelf niet zoveel aan het woord geweest, ik kwam er gewoon niet tussen. Op een gegeven moment heb ik gevraagd of mijn werkverleden ook nog behandeld werd vandaag. Mijn gesprekspartner keek wel even beschaamd. Ik hoor morgen (of iig voor het weekend) of ik het geworden ben. Hoop het, is een leuke functie, leuke afdeling en een leuk bedrijf. Enige nadeel is dat het niet zo denderend betaalt aangezien het een traineeship is. Maar daar staat wel weer een schat aan ervaring to.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 08:06

Gefeliciteerd Arabesk!! En nu maar duimen dat deze baan je gaat bevallen!!

Ik ben gister ook uitgenodigd voor een gesprek! Moet vandaag even bellen om een afspraak te maken Haha! Haha!