Maar wel fijn dat je ze nu hebt opgehaald dan

Heb een 6.2 voor mijn wiskunde toets..
Opzich een mooie voldoende, een 7+ was natuurlijk mooier geweest maar dat differiënteren zit er dus duidelijk nog niet in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

cracker schreef:Hmm lekker geregeld dus bij jullie..
Maar wel fijn dat je ze nu hebt opgehaald dan
Heb een 6.2 voor mijn wiskunde toets..
Opzich een mooie voldoende, een 7+ was natuurlijk mooier geweest maar dat differiënteren zit er dus duidelijk nog niet in
.SplashIsLief schreef:viefdepief schreef:SplashIsLief: Wat balen van je cijfer voor Engels
Ga jij hem ook herkansen? (ik wel namelijk)
Las trouwens je topic over Splash. Schrok heel erg en wil je heel veel sterkte wensen. Weet helaas maar al te goed wat je meemaakt![]()
Bij ons issie niet herkansbaar
Dank je wel, bij vlagen gaat het goed met me. Het volgende moment zit ik weer in tranen.

cracker schreef:Anouk, gelukkig sta je nog voldoende
Hoop dat je binnenkort geen toetsen hoeft te maken, sterkte
banketstaaf!
Dus ga maar met 1 onvoldoende mijn examen in

Volgens mijn berekening heb ik nu als ik uit het 2e deel álles fout heb nog een 3.3

beter. Anouk, goed gedaan inderdaad!!
. Drong ook absoluut niet tot me door ofzo, ging nergens een lampje branden. Lekker tasten in de duisternis
.
En natuurlijk heel fijn dat je nu met maar een onvoldoende je examen in gaat. Netjes hoor 
heb je vast een super cijfer
Weer een voldoende binnen 

maar beter laat dan nooit toch..

cracker schreef:Vandaag eindelijk een stukje aan profielwerkstuk gemaakt (ja ik weet het veel te laatmaar beter laat dan nooit toch..
Maar onze deelvragen zijn zo slap... Moeten eigenlijk maar even nieuwe bedenken
Ik heb mijn deelvragen trouwens ook pas gemaakt nadat ik alle informatie die ik wilde gebruiken verzameld en verwerkt had

Was even een beetje crisis de afgelopen dagen, al die drukte op school en ik moest weer vanalles regelen. Bokt schoot er bijna bij in 
Dus ik heb voorgesteld om de presentatie dan in mijn eentje te doen, omdat de hele planning van de CKV-presentaties al in het honderd is gelopen. Ging best goed moet ik zeggen
Heb 2 van mijn eigen werken voorgedragen. Was leuk, veel klasgenoten wisten niet dat ik dicht 

rommie schreef:Tof Narya!! Waar?

Dan maak je het tweede deel ws ook veel relaxter 
Krijg je er ook een cijfer voor of moet je het gewoon voldoende afsluiten?
Dus ik ben benieuwd.. 
.
.
Was ik er maar vanaf. Presentaties vind ik gelukkig al minder eng dan vroeger, dat iedereen naar je kijkt en vol aandacht is
Maar als ik later in het onderwijs wil, zal ik altijd voor de klas staan dus het is een mooie oefening 
Dus ik zal mijn hele CKV wel afgesloten hebben met een Goed

. Ik heb dinsdag een presentatie Nederlands over TBS en Engels. Moet daar nog een onderwerp over vinden, heb tot nu toe Stonehenge, maar dat is ook zo
.
. Loch Ness, High Tea, Bobby's, Jack the Ripper, Gordon Ramsay, Engels bier, voetbal, het koningshuis zijn al afgekeurd
. 

Ideeen heb ik zo niet...
Enne succes met je pws
blij dat ik er van af ben.
whaha 

Ben zelf ook wel benieuwd naar de beoordeling, ze is wel heel streng.. Op de nederlands brief was het hoogste cijfer maar een 6,5 ofzo