[HK] VWO eindexamengangers 2007

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cracker

Re: VWO eindexamengangers 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:19

Hmm lekker geregeld dus bij jullie..
Maar wel fijn dat je ze nu hebt opgehaald dan Lachen

Heb een 6.2 voor mijn wiskunde toets..
Opzich een mooie voldoende, een 7+ was natuurlijk mooier geweest maar dat differiënteren zit er dus duidelijk nog niet in Scheve mond

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:22

Ja super geregeld, maarja. Nog een paar maandjes en dan ben ik er hopelijk vanaf.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:00

cracker schreef:
Hmm lekker geregeld dus bij jullie..
Maar wel fijn dat je ze nu hebt opgehaald dan Lachen

Heb een 6.2 voor mijn wiskunde toets..
Opzich een mooie voldoende, een 7+ was natuurlijk mooier geweest maar dat differiënteren zit er dus duidelijk nog niet in Scheve mond

Met een 6,2 zou ik mezelf de hemel inprijzen. Morgen her- over differiënteren. Nu scheelt het ook wel dat ik een gloeiende hekel heb aan wiskunde en er zo min mogelijk aan doe Bloos.

SplashIsLief schreef:
viefdepief schreef:
SplashIsLief: Wat balen van je cijfer voor Engels Ach gut
Ga jij hem ook herkansen? (ik wel namelijk)
Las trouwens je topic over Splash. Schrok heel erg en wil je heel veel sterkte wensen. Weet helaas maar al te goed wat je meemaakt Ach gut Verdrietig

Bij ons issie niet herkansbaar Scheve mond
Dank je wel, bij vlagen gaat het goed met me. Het volgende moment zit ik weer in tranen.

Gecondoleerd, en ook van hier super veel sterkte nog. Ook ik weet hoe het is, helaas. Merk ook dat de herinneringen vervagen, ook al wil ik het eigenlijk niet toegeven. Nja, ik denk in ieder geval dat je er zo goed aan gedaan hebt...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:07

Moest gister betoog voor nederlands schrijven, over de bruikbaarheid van internet informatie en of dat wel veilig genoeg was m.t.b privacy..
Ik heb volgens mij niet eens een betoog geschreven, maar k heb die vent wel bekogeld met Cookies, spam-filters, virusscannen webmasters ed. dus ben benieuwd.

EN Morgen eerste autorijles Cool

Danielle_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:48

Wij moesten gister ook een beschouwing schrijven over privacy..die ging opzich wel denk ik Lachen
Een 6.2 voor wiskunde is toch goed!
Heb vandaag mn scheikunde herkansing terug gekregen..een 5.6 ipv van een 4.7 Haha!
En succes met je rijles!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:51

cracker schreef:
Anouk, gelukkig sta je nog voldoende Lachen
Hoop dat je binnenkort geen toetsen hoeft te maken, sterkte Ach gut

Ik moest dinsdag gelijk een herexamen frans maken...
Zou met 2 onvoldoendes mijn examen in gaan. Duits en frans allebei onvoldoende afgerond, dus het was heel erg belangrijk. Nog geprobeerd of ik het kon verzetten, kreeg dood leuk naar mn hoofd 'Kon je het niet een paar dagen uit stellen?' Boos! banketstaaf!
Maaaar.... Ik heb die frans toets voldoende gemaakt Go jij! Go jij! Dus ga maar met 1 onvoldoende mijn examen in Haha! Haha!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:55

Heeeeeel goed Anouk!! En dat ondanks alles, je bent eigenlijk gewoon een ster in Frans dus Haha!

Ik heb vanmiddag het eerste deel van de luistertoets Frans gemaakt, had maar 5 fouten Bloos! Volgens mijn berekening heb ik nu als ik uit het 2e deel álles fout heb nog een 3.3 Cool Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:29

Haha! beter. Anouk, goed gedaan inderdaad!! Haha!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:35

Damnit... Was vandaag al om 1210 uit, en had her om 1410. En gruwelijk zonde van mijn tijd ook... Heb ongeveer 4 van de 16 sommen gemaakt Nagelbijten / Gniffelen. Drong ook absoluut niet tot me door ofzo, ging nergens een lampje branden. Lekker tasten in de duisternis Nagelbijten / Gniffelen.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:17

Anouk, dat vind ik heel knap van je Lachen En natuurlijk heel fijn dat je nu met maar een onvoldoende je examen in gaat. Netjes hoor Lachen

Sorriso, dat is heel erg balen.. Wat had je eerst staan voor deze toets...?

Rommie, Even er van uit gaande dat je niet het complete tweede deel fout hebt gemaakt Tong uitsteken heb je vast een super cijfer
(volgens mij is die kans dus heel groot Knipoog

Danielle, kijk dat is het betere werk Haha! Weer een voldoende binnen Lachen

Roxxie, hoe ging het autorijden? Staan alle paaltjes nog Knipoog

Vandaag eindelijk een stukje aan profielwerkstuk gemaakt (ja ik weet het veel te laat Schijnheilig maar beter laat dan nooit toch..
Maar onze deelvragen zijn zo slap... Moeten eigenlijk maar even nieuwe bedenken Scheve mond

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:56

Fijn Anouk!
Sorriso: Balen zeg Ach gut
Cracker: Succes ermee.

Wij moeten binnenkort een powerpoint maken om het te presenteren. Woensdag zijn de presentaties al... Blegghh helemaal geen zin in. Als ze het nou onder schooltijd doen, maar nee moet weer perse een keer op een avond Scheve mond

Net wel heerlijk gereden Haha!
Super weertje en het ging erg fijn!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:51

cracker schreef:
Vandaag eindelijk een stukje aan profielwerkstuk gemaakt (ja ik weet het veel te laat Schijnheilig maar beter laat dan nooit toch..
Maar onze deelvragen zijn zo slap... Moeten eigenlijk maar even nieuwe bedenken Scheve mond

Mijn deelvragen zijn ook slap maar hij is wel goedgekeurd Clown Ik heb mijn deelvragen trouwens ook pas gemaakt nadat ik alle informatie die ik wilde gebruiken verzameld en verwerkt had Schijnheilig

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:15

Ik heb mijn kamer! xD

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:22

Zo, ik kom hier ook weer even buurten Haha! Was even een beetje crisis de afgelopen dagen, al die drukte op school en ik moest weer vanalles regelen. Bokt schoot er bijna bij in Boos!

Vandaag had ik mijn presentatie over poëzie voor de afsluiting van CKV. Dit hoorde ik te doen met mijn beste vriend maar hij was weer ziek Boos! Dus ik heb voorgesteld om de presentatie dan in mijn eentje te doen, omdat de hele planning van de CKV-presentaties al in het honderd is gelopen. Ging best goed moet ik zeggen Haha! Heb 2 van mijn eigen werken voorgedragen. Was leuk, veel klasgenoten wisten niet dat ik dicht Tong uitsteken

Gefeliciteerd, Narya Haha!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:26

Tof Narya!! Waar?

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:27

Haha Kim, heel goed dat je die presentatie alleen hebt gedaan! Ik heb CKV vorig jaar al afgesloten gelukkig, vind al die presentaties maar niks Nagelbijten / Gniffelen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:35

rommie schreef:
Tof Narya!! Waar?

In Leiden Bloos

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:26

Hey Doei!

Cracker een 6,2 is hartstikke mooi Ja
Roxiie en hoe ging je autorijles?
Danielle_89 dat scheelt een heel stuk! Gelukkig nu een voldoende Ja
SplashIsLief: Echt super! Een onvoldoende is niet zo'n ramp. Ook van mij nog heel veel sterkte gewenst.. Ach gut
Rommie dat is beter Ja Dan maak je het tweede deel ws ook veel relaxter Haha!
Sorriso balen.. Heb je verder wel goeie cijfers voor wiskunde?
Narya gefeliciteert!
Kim_89 stoer dat je dat durft Haha! Krijg je er ook een cijfer voor of moet je het gewoon voldoende afsluiten?

Ik moest vandaag betoog schrijven, we konden kiezen uit prenatale diagnostiek en witte/zwarte scholen Gaaaap
Ik heb het over prenatale diagnostiek gedaan, heb 4 kantjes volgeschreven en kon nog veel meer schrijven maar ik weet niet of het allemaal even sterk is Vork Dus ik ben benieuwd..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:18

Echt gaaf van je kamer Haha! .

Kim, fijn dat je presentatie goed ging Haha! .

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:52

Ach, je moet toch wat he Tong uitsteken Was ik er maar vanaf. Presentaties vind ik gelukkig al minder eng dan vroeger, dat iedereen naar je kijkt en vol aandacht is Clown Maar als ik later in het onderwijs wil, zal ik altijd voor de klas staan dus het is een mooie oefening Tong uitsteken
Bij ons krijg je er geen cijfer voor, maar wel een Voldoende of een Goed. En ik heb een Goed Haha! Dus ik zal mijn hele CKV wel afgesloten hebben met een Goed Cool

Niseyra: Houd je ons even op de hoogte van je betoog? Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:40

Goed joh Knipoog . Ik heb dinsdag een presentatie Nederlands over TBS en Engels. Moet daar nog een onderwerp over vinden, heb tot nu toe Stonehenge, maar dat is ook zo Sigaar .
Dus als iemand nog een goed onderwerp weet dat gerelateerd is aan iets Engels Vork . Loch Ness, High Tea, Bobby's, Jack the Ripper, Gordon Ramsay, Engels bier, voetbal, het koningshuis zijn al afgekeurd Bloos .

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:01

Heb vandaag groot feest op school gehad en vanaaf dan schoolfeest. Hij bestaat zoveel jaar namelijk Tong uitsteken
Was wel bruut, mochten gratis karten en dr stond echt een hele kermis in de school/op het schoolplein. En dr waren allemaal clinics zoals hiphop, break dance, streetdance, was een tumbling baan enz. Echt heel gaaf allemaal Haha!

Succes Oliefjuh Haha! Ideeen heb ik zo niet...

Corel, netjes joh die 6.2 Haha! Enne succes met je pws Knipoog blij dat ik er van af ben.

Netjes hoor Kim!! Zoiets zou ik nooit voorstellen Tong uitsteken whaha

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:11

Ik ook niet! Ben echt bang voor alle soorten presentaties.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:03

Narya, fijn dat je een kamer hebt gevonden Haha!
Binnenkort dus verfen en inrichten Lachen

Niseyra, ik ben nu ook wel benieuwd naar je beoordeling.
Mochten jullie gewoon zo veel schrijven als je wilde?
Wij moesten rond de 800 woorden zitten...

Shan, dus jullie hebben heerlijk de hele dag konten geschud, rondjes gescheurd en in een deuk gelegen Haha!
Wel vet gaaf dat ze zoiets organiseren, zouden ze bij ons nooit doen Clown

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:42

Bij ons moest ie minimaal 600 woorden zijn, en hij kon nooit te lang zijn zei onze lerares dus... Ik had ook maar 4 alineas en een inleiding en slot, dus niet overdreven veel dacht ik. En ik schrijf ook niet belachelijk groot Tong uitsteken Ben zelf ook wel benieuwd naar de beoordeling, ze is wel heel streng.. Op de nederlands brief was het hoogste cijfer maar een 6,5 ofzo Scheve mond

Oliefjuh, ik zou zo geen onderwerpen weten.. Er wordt wel veel afgekeurd zeg.. Tong uitsteken
Shannie gaaf! Zo'n feestje wil ik ook wel op school Haha!