ik heb bepaalde onderwerpen bewust overgeslagen. Beroepen vond ik totaal niet interessant dus snel naar 1 kroontje en daarna door Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb bepaalde onderwerpen bewust overgeslagen. Beroepen vond ik totaal niet interessant dus snel naar 1 kroontje en daarna door

Djorf_6 schreef:Ik ben vorige week weer begonnen met Spaans leren. Was vorig jaar ook al begonnen, maar ik verlies snel mijn motivatie. Ik doe nu elke ochtend en avond 15-20 minuten oefenen en ben vanochtend naar niveau 2 gegaan.
Ivm een vriend die Arabisch spreekt wil ik dit ook graag gaan beginnen. Lijkt me prima te doen om die twee talen tegelijkertijd te leren. Arabisch is wel erg moeilijk met een nieuw alfabet leren, dus mocht iemand daar nog tips voor hebben? Sta er eventueel voor open om ook echt lessen te nemen, maar wil alvast een basis hebben.

wel leuk dat ik zoals pas op het journaal woorden oppik die ik herken en begrijp. Ik heb wel het idee dat de verhaaltjes moeilijker zijn geworden
een helaas herkenbaar probleem en destijds ook de enige reden dat ik frans heb moeten laten vallen