is eigenlijk bedoeld voor groepsopdrachten maar ik had gewoon een kolom "te doen", "bezig" en "klaar". Heel fijn om dan die eerste korter en die laatste steeds langer te zien worden
En ook heel fijn dat ie synchroniseert tussen de app op je telefoon en op m'n laptop waardoor ik makkelijk extra regels kon toevoegen of verslepen.Wat ontzettend vervelend zeg dat bij sommigen van jullie de feedback etc zo lang op zich laat wachten waardoor soms zelfs het afstuderen verzet moet worden! Is er niet een examencommissie ofzo waar je naartoe kunt stappen?
En vergeet ook niet te ontspannen tussendoor
ik ben/was er zelf ook heel slecht in maar te lang door gaan is vaak ook niet goed voor je concentratie etc 
Hier vanmiddag mijn laatste opdracht terug gehad
moet alleen nog een verslag inleveren voor mijn eindgesprek. Daar krijg ik morgen óf feedback op terug, óf als een beoordeling vanuit de praktijk. Gesprek staat gepland voor 9 juni maar ik ben nog in overleg om die naar eind mei te krijgen

Is een feestje waard.
Iemand toevallig ervaring met de database van Orbis?
Dus dat is niet zo handig
Ik moet nog gewoon tot eind van dit schooljaar. Maar inmiddels is het ook deels mijn baan, dus waarschijnlijk ben ik hier in het nieuwe schooljaar ook weer