Pindakaa7 schreef:Heeft een van jullie aardrijkskunde? Zo ja, gaat er bij jullie ook een hoofdstuk (of meerdere) over Brazilië? Wij hebben niet echt een super goede docent zegmaar () en we krijgen geen les vanuit een boek maar met laptop/chromebook, je moet het dus echt hebben van de uitleg van de docent. Het is voor mij alleen totaal niet duidelijk wat ik dan precies moet leren over Brazilië. Ik ga binnenkort even een andere aardrijkskunde opzoeken voor wat meer uitleg maar ik dacht, misschien weet een van jullie meer.
Doe je vwo? Wij hebben igg niks over brazilië, wel zuid-oost azië (dat is 'ons gebied') en het middelandse zeegebied.
) en we krijgen geen les vanuit een boek maar met laptop/chromebook, je moet het dus echt hebben van de uitleg van de docent. Het is voor mij alleen totaal niet duidelijk wat ik dan precies moet leren over Brazilië. Ik ga binnenkort even een andere aardrijkskunde opzoeken voor wat meer uitleg maar ik dacht, misschien weet een van jullie meer.
.

.
De laatste week wel weer veel zin om naar de paarden te gaan en om te sporten dus daar ben ik wel al heel blij mee